KHeb hier nog niej echt een JSRF thread gezien Kheb sinds zaterdag een Xbox met JSRF en kvind het super! Maar heeft iemand tips voor xtra skaters en graffitisouls? Greetz Jeroen
Er zijn hier wel ergens threats over maar waar weet ik niet. Ik kan je wel het een en ander vertellen: Meer Graffiti Souls kun je krijgen door eerst in een level een secret tape te vinden. Daarmee krijg je een vijftal opdrachten die je moet uitvoeren. Bij iedere uitgevoerde opdracht krijg je een nieuwe soul in het level die je weer kunt pakken. Zo heb je dus in ieder level 5 souls extra. Skaters krijg je er bij door tegen ze te racen of andere opdrachten te voltooien. De meeste spreken voor zich maar een stuk of 4 zijn optioneel te krijgen. K ga je natuurlijk niet vertellen waar die zijn want dan is het voor jou niet meer leuk. Het zijn o.a Jazz, Boogie en Soda Als je het spel hebt uitgespeeld heb je nog maar de helft van de karakters. De rest speel je open door na het uitspelen TEST-runs te voltooien. Een test run van een level krijg je door in dat level alle opdrachten te voltooien, alles te taggen en alle graffiti souls te hebben (door dus alle opdrachten van de secret tape te voltooien) Een test-run speel je door met Robboy te praten en de door hem gegeven opdrachten te voltooien. Al met al genoeg te doen en als je het goed hebt gedaan heb je alle karakters! Succes!
ga naar www.gamefaqs.com daar is een uitgebreide walktrough en een character guide b.t.w hoort deze thread niet hier: game help/cheats
Daar staat alleen niet waar alle graffitisouls zich bevinden. Ben ik toevallig ook naar op zoek. Weet iemand een FAQ waar alle graffitisouls instaan ?
Voor zover ik heb gezocht (en ik heb flink wat rondgesurft) niet, maar ze liggen in prinicipe altijd voor de hand +je ziet ze liggen op je map. Ik heb ze nu allemaal op 2 na en dat lukte me door iedere keer als iets echt moeilijk leek er een boost dash tegen aan te gooien! Works (almost) every time! edit: het is gewoon voor veel FAQ-qers teveel tijd om ze allemaal te noemen en ook te moeilijk om te omschrijven...tenminste dat heb ik ergens gelezen!
[offtopic] ik heb ooit een FAQ gemaakt voor legend of zelda Oracle of Ages en Oracle of Seasons en ik kan je vertellen dat dat niet in 20 uur gedaan is, het was geloof ik 250 pagina's, maar vooral de walktrough zelf en de plaatjes duren lang [offtopic/]
Ik heb het spel nog niet zoveel gespeeld hoor, maar er zijn er in de eerste paar levels een aantal waar ik niet bij kan. in Chuo street een op een bushokkie en een andere waar ik helemaal niet kan komen, en in 99th street ook eentje. Meestal op een dak waar ik echt niet weet hoe ik er op moet komen...
Die van Chou street krijg je te pakken door op het dak te staan waar je dat gevecht hebt met die gast in dat blauwe pak met pistool (what's his name again?) en dan een boost dash en te springen. Dan kom je er wel op. Zelfde geldt voor die die in dat hokje zit hoog boven je! Moet je maar eens proberen!