Help, ik zit vast met jsrf. yoyo is ontvoerd en die moet ik redden, in welk level moet ik dit doen en hoe? Heb al vanalles geprobeerd en alle tips opgevolgd van de andere figuren
De kaart van de stad. (meestal) Komt er een nieuwe wijk bij en dan weet je ook van waar je die bereiken kan.
Uhh volgens mij in dat level met al die torens enzo. En met die telefoonpalen waar je op kan grinden. Daar is iets weggegaan toen, en dan kan je naar Tokio High Way Zero (zoiets??) Ben er niet zeker van, though.
Hij vraagt hulp om verder te komen in het spel, dan moet je niet meteen vertellen wat er verder gebeurt. Hij wil alleen weten hoe hij verder kan komen. Mods kunnen jullie ff SPOILER ALERT boven de post van martines zetten?
Yep. Daar kom je voor de laatste keer de nep-yoyo tegen. Je moet dan tegen één of andere bende vechten met gasmaskers ofzo...
leuk dat jullie dit zeggen maar ik ben pas bij het moment dat ik de poisen jam in de riool moet gaan zoeken. trouwens die halp-pipes zijn vet.
hmm kan wel ik ben nog geneens binnen ik stopte ermee toen ik de laatste grafity soul in rocka dai-heights (of zoiets) had gehaald. nu moet ik die sewers in. die robot heeft trouwens ook uitgelecht hoe je die tricks in de half-pipe moest doen. wel leuk dacht ik zo. wat kun je trouwens met de grafity souls? nieuwe grafity tags un-locken ofzo? of nieuwe tricks voor het skaten. ik vind het ook wel jammer dat je geen punten krijgt voor je tricks. je kunt nog zo'n lange combo maken en dat is wel vet maar dan ga je weer gewoon verder en dan is er niks aan de hand.
Je moet gewoon naar de laatste level die beschikbaar is gekomen, genaamd Fortified Residential Zone. Dit is een soort bruine level met een heleboel slangen op de grond, waarmee je met trappen steeds hoger komt. Ergens op de top van de level (het is een errug hoog level) hangt een kooi met Yoyo erin. Als je tegen de kooi aanbotst om hem te bevrijden, komen er weer een paar vliegtuigjes van de Golden Rhinos, die je met een paar graffiti-busjes om zeep kunt helpen. Bron: http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/31795.html