Ik wil ff zeggen dat ik jet set radio future heel erg lelijk vind en dat ze niet hebben nagedacht bij de graphics(hoe je dat ook tikt) volgens mij was het gewoon ff verhaal verzinnen wat tekeningen maken en klaar, hup volgende game. net als bij Cel Damage das precies hetzelfde. wat vinden jullie van dat idee????????????? en sorry voor de jet set radio future en cel damage fans.
ik heb het nog niet gespeeld maar ik ben wel een groot voorstander van cel shaded dus jammer dat deze game niet zo fantastisch wordt ontvangen (hoewel ze in japan de game wel diggen)
Nog nauwelijks aangeraakt maar ik vind het ook een leuk spel. Kan Ralph alleen niet helpen dus....iemand?
Je bent niet de eerste die cel-shading lelijk vindt! Ikzelf heb het spel en ik moet zeggen dat ik het er wel prachtig uit vind zien! Maar je moet er wel van houden.. Maar ze zullen er denk ik toch wel wat tijd hebben ingestoken om het er zo uit te laten zien!!! Das mijn mening...
ik stel voor dat jij even zonder nadenken een leuk cell-shaded spelletje in elkaar zet wel grappig dat je tekeningen zegt, want dat is juist het mooie, het is een tekening (2d) stijl die ze 3d toepassen. da's best wel knap. je hoeft het niet mooi te vinden, maar knap is het wel jet set radio is een grappig spel, slechte interface en vermoeiende gameplay. toch is het erg geinig om af en toe te spelen
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik na een tijdje het spel een beetje saai vond... Alleen de races vond ik op een gegven moment leuk.. Graffiti spuiten verveeld na 3 levels.......
Het ziet er allemaal wel goed uit enzo, maar er komen niet veel nieuwe dingen tijdens het spel.... Ik heb het zo'n 20 uur gespeeld en ben er mee gestopt.....het begon gewoon saai te worden en sommige tags die je moest doen waren bijna onmogelijk.....Dus als je 1 keer valt kon je weer 5 minuten gaan wallgrides maken tot je weer boven bent Ik had het wel wat leuker verwacht!!!
Het is geen slecht spel ofzo, zeker wel vet.. Maar die races zijn het leukste, graffiti spuiten is saai na een tijdje..
Tja... je houdt er van of niet. Ik vind het wel stoer... We worden al sinds de Saturn standaard 3D graphics voorgeschoteld. Ik vind het wel fris. w00rd.
De graphics vond ik geweldig, de gameplay te simpel en eenzijdig dus ik heb hem geruild. Cel shading mag voor mij wel vaker worden toegpast want het ziet er wel gelikt uit
Max Payne is zeker niet de bom. Ik geef toe dat de GFX en gameplay wel aardig zijn maar het spel heeft totaal geen replay factor/multiplayer enz. Je zult het dus maar 1 keer spelen. Een spel dat de bom is heeft alles (vette GFX, goede gameplay, hoge replay factor/multiplayer enz)