ik zit nu bij het level rokaiku dai heights ofzow.. ik moet aan de andere kant van de rivier zien te komen, alleen weet ik niet hoe ik daar kan komen.. kan iemand mij helpen??
Andere kant van de rivier? Kan het nog vager. Volgensmij zit je op die plek waar een standbeeld van Rokaku Gouji staat. Daar moet je via een telefoonpaal een paar meter daarnaast omhoog grinden, op het einde tegen een bord aanspringen, daar langs grinden en daar weer vanaf springen naar een hoger gelegen gebied.
weet iemand hoe je rapid 99 moet halen. de rest heb ik al ik heb 139 grafitie souls. maar de laaste opdracht iets met grinden?
Om de grote toren in het midden van het level is langs de randen een rail die een rondje eromheen maakt. Daar moet je 1 rondje over heen grinden zonder te vallen. Je moet beginnen en eindigen bij een soort poortje met dezelfde japanse tekens erop als in het notebook.
sorry maat kun je eve het beter uitleggen. want ik heb hem nog niet. O`ja heb je ook jet set radio gespeelt.(ik wel) Weet je ook dat er een vervolg op JSRF komt?
langs de randen van het plein in het midden loopt een weg. Aan de ene kant van de weg heb je gebouwen en aan de andere kant van de weg heb je een rail lopen. Je moet over die rails een rondje om het plein grinden. Er staan langs die rails een paar rode 'poorten' met japanse tekens erop. Je moet je grind-rondje beginnen bij de poort met dezelfde tekens als die in je notebook bij de desbetreffende opdracht. Zet hem op, dit is je laatste graffiti soul.