Vraagje: Als ik een character kies bij jsrf, staat de helft van de characters leeg Hoe kan ik de onderste helft van de characters unlocken/bestaan ze?
Wat is dit allemaal voor zever, antwoord is normaal en lang ik denk waneer je het spel uitspeelt dat ze een voor een beginne vrij te komen, en als je het spel mss uitspeeld zonder dood te gaan krijg je mss nog extra caracters!
Soms kom je in het spel characters tegen, die komen dan bij je "team". Anders kijk je eens op www.gamefaqs.com
Als je het spel uitgespeeld hebt unlock je de test run mode. De verschillende levels in de test run mode unlock je door alle opdrachten van de mistery tape te halen in dat level. Als je bij alle opdrachten in één level een Jet-ranking haalt unlock je een character. De rest van de characters is gewoon in het spel te vinden, maar dat is de bovenste helft, die je al geunlocked hebt als ik het goed begrijp.
Uhm dat is niet helemaal waar. Je unlockt de Test Run mode pas als je een straat helemaal compleet hebt (alle graffiti souls halen dus). Je kan het uitspelen maar dan heb je nog niet de Test Run mode (tenzij je al een straat helemaal compleet hebt). De Test Run mode is het laatste menu als je met Roboy praat. gebruik de zoekfunctie en nog eens en nog eens