1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jet Set Radio Future

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 9 mrt 2007.

  1. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt :) cell shading was er ook al op de dreamcast met jet set radio de prequel van JSRF

    Maar goed, ik kocht het spel ging het spelen en om eerlijk te zijn was ik na een half uur / 3 kwartier helemaal uitgekeken op het spel, was erg frustrerend en de controler vloog af en toe wel uit achressie naar de TV:+ dus was ik maar halo gaan spelen

    na een flink aantal maanden (toen ik uitgekeken was op halo) toch maar verder gegaan met het spel en toen pas begon ik het heel erg leuk te vinden ondanks al die frustrerende dingen (level met al die wolkenkrabbers waar je steeds vanaf viel |:- )
    Vind het spel nu een van de betere op de xbox samen met halo,ninja gaiden, en pgr2.

    .....Mooie tijd.....Mooie tijd.
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik praat in dit geval ook over de Dreamcast versie, de console waar deze franchises (Sonic Adventures, Soul Caliber etc.) groot werden.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vergelijk deel 1 maar es met deel 2 je ziet duidelijk dat de grapichs veranderd zijn al zijn het bijde cell-shaded grapichs.

    Heeft iemand al wat gehoord dat deze game backwardcompatibel wordt want ik heb weer zin om hem kapot te spele en alles te unlocke.

    Kan me nog goed herinneren dat sommige stunts die je moest doen om bv, zo'n test run te krijgen voor zo'n nieuwe char aardig pittig waren. Denk heirbij aan die sky district met die flats. Waar die mummies waren chille chars waren dat echt een top game.
     
  4. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem hier nog steeds liggen was mijn eerste spel samen met zo'n race spel die ik bij mijn xbox kreeg
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dit kun je wel mooi shaken aangezien Microsoft heeft aangegeven zich niet meer op de BC te gaan concentreren.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat je niet gelijk hebt maar ben bang van wel. :confused: Snap sowieso niet waarom hij nog niet compatible is...
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit is hier al heel vaak gezegd maar er is nog steeds niemand met een bron, hoop dat jij die wel hebt :) en anders blijf ik gewoon nog hopen op BC ;)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar anders was er nu toch wel een nieuwe list geweest xD. Maar we hope gewoon dat ie nog BC wordt maar ik heb nog steeds geen mail er over ontvangen.
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dit is volgens mij 1 van de langste single player spellen die ik ooit op de xbox heb gehad.
     
  10. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Abolute topper, ik heb er in de zomervakantie 2003 zeker 3 weken aan gezeten, langste single player die ik ooit gedaan heb.

    Er zaten geen subs bij dus het was nog retegoed voor mn engels ook.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb trouwens bijde soundtracks van JSRF en JSR ik weet niet of iemand die wil of dat het mag, maar anders upload ik bijde apart wel even op rapidshare...

    Iemand intresse?
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoiezo ik :)
    die van jsr future ben ik in geinteresseerd. Ik heb bijna alle tracks los gedownload maar de helft doet het niet goed of is niet compleet.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tis pas een echte OST als er nummers opstaan die niet in het spel zaten ( Aisle 10) :D
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Aisle 10 zat toch gewoon in het spel? :cool:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beetje off maar waar is de top 10?...
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Naar ondere scrolle maar hij staat op nummer 25.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deze top gaat maar tot 11. Dat JSRf op 25 is op zich wel laag, en je kan ook zien dat deze top 25 typisch amerikaans is (Veel NFL/NHL titels)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja weet ik, maar het is idd een typische amerikaanse list voor me zelf zou die lijst er anders uitzien ma'ja.

    Wel leuk is dat PDO (panzer dragoon orta) er ook bij staat wat ik ook een top game vond.

    JSRF is gewoon een unieke game die je moet liggen.
     
  20. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heb hem ook gespeelt wel echt al lang geleden had hem gespeelt op me dreamcast hehe :D
     

Deel Deze Pagina