jetset radio future/hikage street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Menfis, 10 jun 2003.

1. Menfis

Menfis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gamers!

Ik zit nu in Hikage street en zie een soul (links) vlakbij de start in de lucht hangen, maar krijg deze niet te pakken.
    Ik probeer het via de grind mbv de boarding en over de schansen maar het lukt niet, spring ik niet goed genoeg of is er een andere manier?
    Via pijpleiding misschien, maar hoe kom ik daar??

Thanx

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kan wel links zeggen maar hoe sta je dan? Bedoel je als je het level binnenkomt op de graffiti stop (of hoe dat ding ook heet) recht vooruit. Die weg omhoog daar hangt er 1 in de lucht bedoel je die?
    Daar moet je uit de gang komen direct aan de overkant, boost doen, en dan op het einde van het rechte stuk springen. Beetje lastig uitgelegd, ik hoop dat je het snapt.

4. Menfis

Menfis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jsrf

Dus als ik het goed begrijp moet ik vanuit de richting van de start (graffiti stop) vanaf het rechte stuk naar de soul toe springen en dus niet vanuit de richting naar de start toe?
    Tis dus een kwestie van goed timen en boosten...

Ik zal het proberen, thanx

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat je die andere bedoelt. Als je het level binnenkomt zit er eentje boven je. die bedoelt ie? Ik wel in iedergevak:eek: kan er niet bijkomen.

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, er is er ook een op een platform rechtsboven de graffiti stop. Daar voor moet je eerst rechtsaf de trap op (of het rechte stuk omhoog). Dan ff doorskaten, 180 graden draaien (dus weer met het gezicht naar de graffiti stop), boost uitvoeren en net op de rand waar het naar beneden gaat springen en dan zou je daar op die rand van dat platform kunnen komen.
    edit:
    wacht, ik zal proberen een kaartje te maken

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  7. Menfis

Menfis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes na meerdere pogingnen met de boost is het me gelukt.
    Thanx

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Graag gedaan.

Deel Deze Pagina