Jeuk tijdens gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pacboyslim, 31 aug 2004.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ja, dit is nou echt zo'n komisch iets. De (jonge) gamers met klamme handjes kent iedereen nu wel (denk ik). Maar er is ook een groep "jeukende gamers"...

Ik was zondag bij iemand aan het xboxen toen hij telkens jeuk kreeg tijdens het spelen. Vroeger kon ik ook een gozer waarmee ik altijd racespellen speelde op de PS1. Die gozer kreeg dan altijd jeuk en maakte daardoor elke race fouten waardoor ik kon winnen... :D Vooral leuk was het als hij dan tijdens het jeuken nog probeerde op pauze te drukken (en dan zijn gas losliet). En het gebeurt die gasten alleen tijdens het gamen. Wie kent dit? Of heeft een verklaring?

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  2. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het wel eens op de gba, maar het is eigelijk geen jeuk, maar ik krijg enorm prikkelende handen, waardoor ik de knopjes niet meer fatsoenlijk kan indrukken.
    Waardoor het komt weet ik niet

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens. Als het echt spannend wordt krijg ik wel eens jeuk. Meestal duw ik dan ff op pauze om snel te krabben.
    Als je hier eenmaal mee bent begonnen houdt het ook niet meer zo snel op. Er zijn volgens mij meer mensen die daar last van hebben. Een vriend van mijn duwt soms wel 5 keer op pauze in 1 rondje met racen. Dit gaat niet als ie online aan het spelen is en dat is dan erg verveelend. Ik denk wel dat het Psychisch is. De eerste keer krabben misschien niet, maar als je je gaat ergeren aan de jeuk wordt het steeds erger.

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm geen last van in ieder geval.

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    nee heb ik nooit
    kan door't zweet komen maar dan moet je ook wel zweten tijdens het spelen :p
    anders veerbeeld hij het zich alleen maar
    net als je het over luizen heb begint ook je kop te jeuken:p

6. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb ook zoiets raars....soms wel tijdens t gamen, soms ook niet, maar ik krijg af en toe hele erge kriebel in mn oog :confused: ..
    waardoor t komt weet ik niet, want soms heb ik het ook gewoon als ik niet game.
    als ik dan éénmaal toegeef, en in mn oog wrijf, dan kan ik zeker wel een half uur bezig zijn met wrijven in mn oog.... :{
    dit is echt zo vaag, het spelen wordt er ook niet beter van, dus stop ik daarom er soms maar mee, omdat het echt irritant wordt en ook heel veel tranen in mn oog krijg... :eek:

echt heel appart |:-

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol vreemde shit, kheb inelkgeval wel klamme handjes altijd maar ik heb altijd zweethandjes :+

Misschien dat ie heel erg in de game op gaat en ervan gaat zweten enzo of hij is allergisch (hoe schrijf je dat) voor tv's :+

8. The Reaper

The Reaper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope nooit van gehoord tenzij hij ziet dat ik zn ass kick en het als smoes gaat gebruiken van ja ik had jeuk daarom heb je me kunnen verslaan! _0/

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    ik ken ut maar ik probeer gewoon met 1 hand te racen (bij mm3 nie zo'n probleem :D)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jeuk aan me gezicht.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat heb ik ook wel eens, de laatste tijd niet meer, vroeger wel. Zo'n rare kriebel die ik ff toch moet krabben of het tegen te gaan. Ik denk dat dit psychisch was, waarom ik het kreeg weet ik niet

12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal als ik net begin te spelen heb ik wel jeuk, maar na een half uurtje kom ik dan steeds meer in het spel en heb ik nergens meer jeuk. Meestal heb ik trouwens jeuk op m'n rug of gezicht.

13. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb/had nooit een probleem van jeuk tijdens het gamen, snap eigenlijk niet eens hoe dat zou moeten komen.

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Nu ik dit lees begint alles te jeuken. Vooral tijdens racespellen slaat de jeuk bij mij altijd toe.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eigenlijk nooit ergens last van bij het gamen. Soms als ik superlang zit te gamen krijg ik wel een pijn aan mn reet:p

16. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg altijd pijn in mijn oor als ik xbox live aan het spellen ben en dat die lui gaan schreeuwen! (i hate that)

17. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    aan me zak, maar niet tijdens 't gamen...

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Irritant als tijdens een live sessie je gezicht of whatever begint te jeuken. rsc2 heb ik weleens het gevoel dat mn handen beetje beginnen te zweten en als je daaraan denkt moet je ze ff tegen je broek aan wrijven terwijl ze eigenlijk helemaal niet erg zweten (sick i know). Irritantste is als je telefoon gaat terwijl je online zit te spelen.

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ligt het aan de vibrerende controllers?

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

heb ik vaak bij race spellen :+

Deel Deze Pagina