Godver die $@^$#%#&^$#@ saves van halo. al de 3e keer dat ik een missie opnieuw moet doen! hebben anderen dit ook of ben ik de enige? Dan is de save niet helemaal goed gegaan en dan moet je helemaal overnieuw met de missie waar je bv al 1,5 uur meer bezig was en dan krijg je dit!!!! Helemaal fokking overnieuw! Gelukkig is het nog leuk om te spelen maar de missie "library" is best irri en als je hebt gesaved bovenaan de library dan moet je nog een heel end als je opnieuw moet Ik weet wel ongeveer waaraan het ligt maar soms ook niet! Hebben anderen dit ook gehad???
Ik weet 1 ding, je mag nietbij filmpjes saven, je mag ook niet de xbox in een missie uitzetten hoewel je hebt gesaved. misschien is dat het wel allemaal. Bij mij laatst was het filmpje van library bovenaan, en bij anderen uitzetten.
Met co-op kan je helemaal niet saven, dat is pas klote als je opeens moet stoppen. Zat van de week midden in missie 5(het sneeuwlevel met de tank) en moest toen stoppen, dat was niet echt fijn.
ja alleen met co-op kan ik niet saven das wel irritant. en als ik dan met single player heb gespeeld, dan kan ik wel saven maar dan ga ik verder in co-op en dan begin je aan het begin van het level das wel klote Co-op roelt echt wel zeer. greetz
1) je moet saven via het menu wil je de volgende keer weer verder spelen waar je zat. 2) In hetzelfde profiel mag je niet van level terug veranderen of moeilijkheids graad als je terug wil spelen waar je was in de respectievelijke level.
Library sucks (die flood is maar gaar) dat probleem had ik trouwens niet hoor, dat gebeurd niet bij slimme mensen () mzzl Munch and Abe
k ook niet. Hij saved hem by de laatste checkpoint. maar die komen regelmatig dus je kan wel iets terugvallen maar niet anderhalf uur (is mij niet overkomen)