Hey, Als ik Call of Duty online wil spelen kan ik niet joinen. Er staat als ik een game binnen wil gaan heel lang Joining... maar het lijkt wel of hij er niet in kan komen. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Grtn WOuter
heb je dit ook met andere live spellen ... Misschien word cod niet meer gespeelt? Heb je meer informatie?
Nee, ik heb dit alleen met COD. COD wordt nog wel gespeeld. Bij optimatch zie ik een hoop games staan en sommige friends spelen dit spel ook. Ik heb hun nog niet kunnen bereiken maar ze zullen daar geen problemen mee hebben als ze de game gewoon spelen. Wat voor extra informatie bedoel je Grtn Wouter
Om je te helpen heb ik verschillende waardes nodig. Namelijk de L, P, MT, NT, IC waardes. deze waardes vind je door: - start de xbox op zonder spel erin; druk op B - Settings - Network settings - Connect->als hij geconnect is; druk op Y. Noteer de waardes die je ziet. Druk op A, noteer weer de waardes. - Post ze hier.
Ja, ik heb een router in mijn netwerk waar zijn xbox op aan gesloten is. 1.00.5971.01 W: 0000-000B X: 0000-F001 Y: 00A8-4860 Z: 0000-000 L: 177ms (181ms) P:20/24 1.00.5971.01 MT: 1 (0015-00F0) IC: 1 (0015-00F0) NT: 1
Je hebt nogal wat last van Packet-loss. Dwz dat niet alle informatie aankomt. Een oorzaak kan zijn dat de kabels die je gebruikt rot zijn. probeer het dus eens met andere kabels