[JK3] Vast in gebouw / Headset ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 30 mrt 2004.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

EDIT: Nu zit ik weer vast, kan iemand me anders toevoegen : potter_humorke@hotmail.com :9 Ik moet op een dak komen waar het comunicatie-systeem is, zodat Kyle die (net als de voorgaande gebouwen) kan destroyen. (2de set met misies, waar je vanboven op het gebouw iets moet plaatsen zodat Kyle erover vliegt en er iets op dropped zodat het dak ontploft, en nu moet ik naar het dak waar ze comuniceren (sateliet op) maar ik geraak er niet op)

Op het doosje staat Comunicator Headset aangekruist (net als bij Rs:cool:, maar er staats niet over in het boekje...
    Kan ik de force-namen inspreken??? :) Dat zou leuk zijn, want ik vind de force-keuze soms nogal vervelend.

Danku! Humorke,

Laatst bewerkt: 1 apr 2004
  2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    is jk3 niet ook online? Daar zal die headset wel voor zijn :confused:

3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er staat Voice (oranje) en Headset (groen) zoals bij Rs3 en die heeft spraaktechnologie

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Om je probleem met het level zelf te helpen. Er zit links als je binnenkomt, een apparaat waarmee je zo'n camera kan volgen.
    Als je in die kijkt zie je dat ze bommen gaan plaatsen.

Daarna gaat de deur links van je open en daar staan dan 2 stormtroopers saber ze neer en je bent weer blij. Succes!

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en natuurlijk is het weer hetzelfde als altijd :cool: Ik vind de oplossing NA ik het op XBW heb gevraag 8) zoals gewoonlijk, hoe lang ik ook zoek, altijd vind ik het pas NA ik het hier voreg :p

Headset ben ik nog altijd niet uit wijs :confused:

Deel Deze Pagina