Omdat ik heel erg blij ben met mijn Xbox Massive Entertainment Pack en nu eindelijk mezelf echt op dit forum mag begeven wilde ik dat eventjes melden ... Ik heb dus een Massive Entertainment Pack en ik heb er ook maar meteen een Controller S bij gekocht en heb ook al meteen met Xbconnect zitten spelen en dat werkte allemaal als een trein (met Chello+router) P.S. Ik zal de komende tijd dan ook vaker op dit forum te vinden zijn, dus eigenlijk is dit ook meteen een Hallotje van mij aan jullie
Ten eerste, van harte gefeliciteerd met je aankoop, dat je er maar veel plezier van mag hebben. Ten tweede, veel plezier op het forum. Edit : Hij zit hier al langer als mij. Post bewerkt.
Wij van XBW verwelkomen je natuurlijk op de site en feliciteren je met je aankoop. Kijk lekker rond op het forum en we hopen dat je je hier snel thuisvoelt. Nogmaals welkom op XBW -XBW Crew-
Voorlopig alleen Halo, omdat dat het enige spel is wat ik op XBConnect kan spelen, maar strax zullen dat wel veel meer spellen worden he LIMITED??? Daar heb ik niet eens van gehoord.. ik heb er gewoon de originele met doos en al bij gekregen (gewoon uit het spellenrek van Dixons)
Limited Halo is zo'n Black Kartonnen doos met veel Halo Goodies erin bla bla hij staat hier in Zwolle same met Massive pack tekoop!
Shit , dat was niet bij mijn aankoop.. maar volgens mij is dat ook niet de normale massive entertainment pack, maar een speciale actie of niet??