Join Game

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door collin43, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, mijn maat en ik hebben nu al ruim een maand last van live die niet goed werkt. als wij via de guide-button join game/game inv. sturen, kunnen we er allebij niet in. ik heb al beetje in het live help topic al gekeken, en had zelf de conclusie getrokken dat er mischien tijdelijk iets met live aan de hand was, maar nu na een maand is het nog niet verholpen. we zijn allebij niet ge-mute en we zijn ook allebij een prefered player bij elkaar.

heeft iemand hier verstand van? of wat we mischien kunnen proberen? zou heel fijn zijn:D

mazzel, X angel of war & Angel of chaosz

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb ik nu ook last van. komt door een update van 3 weken geleden.
    Heb 5x Xbox customer support gebeld hun kunnen niet helpen maar weten wel dat er meer mensen last van hebben. hopelijk is het snel verholpen.

3. collin43

Leuk Bevonden:
    0
    aa oke,,, ja ik vind t echt zwaar klote,, gamen moet gezellig zijn, en live zegt ook zelf: game met je vrienden,, nou daar komt het niet van haha :p 1.5 jaar heeft het perfect gefunctioneerd haha.. maar uhm,, die van 3 weken geleden was om iets klaar te maken voor een grote update toch? ik hoop niet dat dan nogsteeds het zo klote is om elkaar te joinen:p

edit: waneer komt die ''summer update'' dan? juni ofso had ik fardo horen zeggen?

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  4. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    oow gelukkig ik dacht eerst dat het aan mij lag want ik zie vaak weinig hosts bij games dus maar het gaat wel beter tegenwoordig met joinen

5. collin43

Leuk Bevonden:
    0
    ja, games joinen zelf, zonder invite is geen probleem, maar als je ge-invite word dan doet hij het 9 van de 10 keer niet,,, echt klote,, Microsoft, wij eisen hier een vergoeding voor want jullie ooooo zo goedde service is nu crap :p nee grapje iedereen ;P haha

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx Fardo.

Topic kan dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.