Joint Operations

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nol, 28 okt 2003.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Joint Operations: Typhoon Rising, dit is de volledige titel van het spel wat begin 2004 uitgebracht gaat worden door de makers van oa. Comanche en Black Hawk Down.

Zelf heb ik hoge verwachtingen van dit spel, het moet een soort Battlefield 1942 worden, alleen dan in het huidige tijdperk.
    De trailer ziet er goed uit en schept nog meer verwachtingen.

Joint Operation zal bij succes een sequeel worden, het eerste deel speelt zich af in Indonesië, dit brengt uiteraard een uitgestrekte omgeving met zich mee.
    Je kan strijden aan de zijde van de Amerikanen of je kiest voor de Indonesische kant.
    Voer-, vaar- en vliegtuigen zijn allemaal te besturen door de gamer, de server laat trouwens tot 64 spelers toe, die het tegen elkaar op moeten nemen.

Of het spel beter wordt dan het nu al legendarische Battlefield, moet de toekomst uitwijzen. Ik ben benieuwd of het spel op een later tijdstip ook op de Xbox gaat uitkomen, hierover is bij mij nog niets bekend. Er zou wel sprake van zijn, maar dit was ook het geval met Black Hawk Down en die is ook niet op de Xbox verschenen.
    Bij mij staat het spel in ieder geval hoog op het verlanglijstje, wat vind je van de trailer en welke verwachtingen heb jij van het spel?

Laatst bewerkt: 28 okt 2003
  2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zolang nog niet bekend is of hij ook op de Xbox uitkomt ga ik hem toch verplaatsen naar "Overige consoles, PC enz. enz"

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Ik heb reeds een berichtje verzonden aan Novalogic, met de vraag of het spel mogelijk ook op de Xbox uitkomt.
    Mocht ik bericht terug krijgen dan zal ik dit hier zeker even melden.

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Is et een FPS ???

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zowel third person als first person. Het spel ziet er super uit, die ga ik in de gaten houden

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Voor de mensen die nog niet van het spel hadden gehoord, in de PC Gameplay 93, het november nummer, staat een special over Joint Operations. Na het lezen van de speciaal kan ik mij haast niet voorstellen dat je ook niet enthousiast raakt over dit spel, dit gaat gewoon een topper worden.

Het ziet er allemaal fantastisch uit, dit wordt zeker een must a have voor de PC.
    De screens zien er prachtig uit en ook de gameplay beloofd perfect te worden.
    Ik ben echt benieuwd wat het resultaat gaat worden.

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Ik had novalogic gevraagd of de game ook op de Xbox uit gaat komen, hierop kreeg ik onderstaand antwoord:

If you do not see this information on the website then we cannot disclose it. Anything we can mention will be on the website.

Novalogic Technical Support, John
    Novalogic Inc.
    support@novalogic.com
    Please quote all previous correspondence

Moraal is dat we nu nog niets weten, maar goed uitgesloten is het in ieder geval nog niet.

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Vertraging :mad:

Joint Operations verschoven naar tweede kwartaal 2004
    General - Thorin - 14/1/2004 - 9:02:00 PM

Niet weer hé, ja, helaas wel . De eerste vertraging is al weer binnen gerold op het station en dit keer is het de beurt aan Joint Operations.

Over het hoe en wat is nog niks bekend en ook op de officiële website is nog niks te bekennen . Het zat er natuurlijk weer dik in dat met het beginnen van de beta testen er de nodige problemen boven water zouden komen. Zoals het er nu voor staat verschuift het spel naar het tweede kwartaal van 2004.

Bron: DGS-online

Deel Deze Pagina