Ik ben sinds kort een van de beheerders van www.ehv-enschede.nl. Nu kregen wij een mail van de sponsor, maar dat lijkt wel chinees. We snappen er allemaal niks van. Kunnen jullie hier wat mee?? Morgen moet ik met oplossingen komen;( Is toegang van mensen tot NAW handig (ivm correct invullen en ook daadwerkelijk doen) en kun je dat met de helpdesk eventueel invoeren of in ieder geval nagaan hoe het werkt om te zien of het na te streven is? Andere vragen die spelen zijn: Laden website duurt soms 2 a 3 keer verversen Foutmelding in CMS bij uploaden document Vertraagt website zich door wat bv in archief zit? Drukken weggegooide artikelen ook op website? Is er iets te maken waardoor bepaalde mensen mededelingen op website kunnen zetten, bv afgelasting? (Email of twitter naar weblog als voorbeeld) http://joomlatp.com/joomla-1.5-modules/small-Joomla-module-for-displaying-twitter-icon.html Is er een contract waar exact in staat wat we hebben aangeschaft (Maurice??) en waar we ondersteuning op hebben. Kun je eventueel elementen daaruit uitzoeken en technisch implementeren, Daan? Het CMS lijkt nog meer mogelijkheden te bevatten dan we nu gebruiken. Zijn er JOOMLA-gadgets die je kunt implementeren op de site? Mag geen kermis worden, dus zal beperkt zijn, maar bv soms iets interactiefs. Kunnen iframes e.d. werken? Kan geen googleagenda in site opnemen, wel een google-fotoboek. Het lijkt erop dat je google-agenda zou moeten kunnen invoegen in website, maar zet ik agenda live, dan is ie gewoon leeg. We gebruiken Joomla! maar van de vragen hierboven snap ik niks. Gr Daan
No offence Daan, maar haal je niet te veel op de hals! Je bent net begonnen met een beetje html en moet nu al een CMS systeem beheren.. Doe a.u.b. voorzichtig (m.b.t. Is er een contract waar exact in staat wat we hebben aangeschaft (Maurice??) en waar we ondersteuning op hebben. Kun je eventueel elementen daaruit uitzoeken en technisch implementeren, Daan?)
@Gerjan, idd. Ik doe dit vooral om veel bij te leren, en dat weten hun ook. Maar wat is de oplossing dat ze meerdere keren moeten verversen om de website goed te laden? Ik heb er nooit last van, maar anderen dus wel. Kan dit aan de website liggen?
ik heb voor school wat joomla moeten doen. NOOIT MEER! ik heb zo'n pesthekel aan joomla gekregen toendertijd. echt! ik schrijf nog liever zelf code hoedanook, dit is best wel nutteloos. ik wens je iig succes ermee
Succes! Mijn vader is trouwens heel goed met Joomla enzo, dus als je er echt niet uitkomt kun je me wel een PB sturen, dan stuur ik het wel door
Ik snap ook niks van dat Joomla hor. Opzich ben ik een redelijke pro-webdesigner, maar hoe de hierarchie van categorien/items/etc. daar in elkaar steekt, snap ik gewoon echt niet Ongetwijfeld zal het, als het werkt, best goed zijn!
Ik zit nu nog even met 1 vraag: Is toegang van mensen tot NAW handig (ivm correct invullen en ook daadwerkelijk doen) en kun je dat met de helpdesk eventueel invoeren of in ieder geval nagaan hoe het werkt om te zien of het na te streven is? Hiervoor zullen mensen een account aan moeten maken. Als dat is gebeurt, zit er dan standaard een contact gegevens knop in joomla, of is dat een plugin?
Joomla is best chill als je Community Sites gaat bouwen, alleen jammer dat je afhankelijk bent van de plugins. Zelf een plugin bouwen zie ik mezelf nog niet zo snel doen.