Jordi (Ugamer) en Mirik (kobold) zijn nu naar de launch party toe in A'Dam, ik kon niet gaan, had geen vervoer om terug te gaan :r maarjah, ook maakt iemand voor ons een zooi pics die morgen op de website zullen staan incl. verslag
he man ik wete van wel ben daar 2x geweest voor de xp party het is in die gaare teater ik weet de naam niet meer duh man ik heb vroeger voor Vobis gewerkt en die ging daar wel naar toe !
ik kom natuurlijk wel ff langs om te melden dat ik de box heb maar daarna ga ik weer de hele dag halo spelen.
ja cool hij moet teggen die homo vielen flikker van een ron zeggen dat die een flikker is en geen xbox kan speelen
Ik stel voor day jij wat normaler gaat posten, dit gaat allemaal nergens over, 'kay? Jah, wou ik doen, maar ze was opeens weg, mooi meisje trouwens, toen heb ik met een andere bekende gast gespeelt, twee of drie zelfs (ingemaakt uiteraard) was wel lollig. Liepen wel mooie meisjes rond, ik ken niet zo veel bekende nederlanders, maar ik denk dat er aardig wat waren, guus staverman enzo etc.
weet jij dat heel zekker dat is een van de Voorzitters van MS gozzer ik ben daar vaaker beweest dan jij ooit dus gaa niet denken dat dit over niks gaat want het gaar over dat ik die gozer niet mag