1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jos in 1e kwalificatie op pole

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boomer, 4 jul 2003.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet dat het door regen komt enzo, maar dit geeft toch ff een heerlijk gevoel!!!!!!!!!!!!! _O_ .
     
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Verder waren de auto's van bar in beslag genomen, maar die hebben ze al terug. Ferrari heeft een boete van 10000 gehad wegens eenbotsing in de pitstraat.
     
  3. mischa

    mischa Guest

    Jos op pole position?
    dat kan niet man!
     
  4. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is de eerste kwalificatie er komt er morgen nog een, maar jij volgt denk ik niet zoveel van de f1....... :)
     
  5. mischa

    mischa Guest

    niet zoveel nee, maar jos had de vorige race toch ook uitgereden?
     
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    jewel maar als normaal valt uit hij weer is uit morgen komt de kwalificatie en misschien wel een mooie plaats in de top 10 zou wel is een keer mooi zijn voor hem als hij hem dan ook uit rijd en geen probleme krijgt met zijn autotje
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    ALS LAATSTE, en dan is ie nog blij met het resultaat!!
     
  8. mischa

    mischa Guest

    tuurlijk, en maar geld verdienen
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja idd blij, hoewel tevreden waarschijnlijk een beter woord is. Die minardi is niet competatief en elke race die ze uitrijden geeft data waardoor ze kunnen verbeteren. Hij moet wel tevreden zijn met de laatste plaats aangezien die auto niet beter kan.
    Maar ik denk dat hij liever uitvalt vechtend om de eerste plaats als dit.


    ? egh..... ja en?


    (zucht hoe is het toch mogelijk, Jos presteert iets wat bijna onmogelijk is met die minardi en toch veranderd dit weer in een josafzeik thread)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  10. mischa

    mischa Guest

    uhm dat is niet negatief bedoelt hoor, respect voor die gozer, hij krijgt alleen de kans niet om goed te prsteren vanwege die K*t minardi's die er gewoon iedere keer mee kappen!
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat bedoel je dan met "tuurlijk en maar geld verdienen"

    Lijkt me vrij logisch dat hij daar zijn geld mee verdient.. sterker nog er zijn er genoeg die moeten betalen voor een stoeltje uit eigen zak.. Jos is dus duidelijk dusdanige kwaliteit dat sponsers bereidt zijn om dat voor hem te doen.

    Dit is gewoon een klote jaar voor minardi, kwa prestaties in ieder geval.. Ze hebben natuurlijk ook goede dingen gehad dit jaar zoals extra sponsors enzo.. Maar dit jaar is een investering voor volgend jaar. En hopelijk gaat het dan beter. Zal niet stukken beter gaan maar als ze al een beetje mee kunnen komen met het middenveld zou dat een enorme vooruitgang zijn
     
  12. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    reply

    tuurlijk zijn de wagens van minardi niet heel betrouwbaar, maar andere wagens vallen ook uit dus...

    in iedergeval is dit een goede prestatie voor jos en ik gun het hem cker. hopenlijk gaat het morgen ook zo goed:cool:

    ps. rijden in de regen is ook een kunst;)
     
  13. mischa

    mischa Guest

    BWAHAHAHA
    Rijden in de grindbak nog meer 8)
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Re: reply

    Nou niet alleen niet betrouwbaar. Maar gewoon niet competatief.. En dat zou niet eens zo super erg zijn als ze wel gewoon heel bleven. Maar juist doordat ze ook nogal vaak langs de kant staan vanwege mechanische problemen krijgen ze ook niet genoeg data om verder te komen.

    Het is zeker een goede prestatie. In ieder geval heb hij zich hierdoor weer in de kijker gereden. Zichzelf en Minardi

    Wat zei je net ook alweer over niet negatief bedoelen en respect? :confused:
     
  15. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    maar jos reed toch net in het droge en die andere in de regen daarom reed hij toch sneller
     
  16. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ga lekker naar je lelijke sletje toe, die jou niet meer wil hebben.

    macdaddy, ja daarom was jos de snelstje ja.

    Ik word echt gek dat jos altijd meteen afgezeken word! Mensen die jos in deze thread nog willen afzeiken starten maar lekker een eigen thread!
     
  17. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jos Rulez, en je hebt altijd mensen die andere mensen die andere afzeiken.

    Maar ja wat doe je eraan, je hebt mensen en ja andere mensen ;)

    Jos is gewoon goed bezig, maar nog meer Nederlanders in de F1 zou wel goed zijn, vanwege de leeftijd van Jos. Iemand moet hem eens vervangen.
     
  18. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, toen jos zijn rondes reed had hij de meest droge baan. Dat verklaart wel een hoop denk ik zo en hoewel het best wel goed is van jos is het nou zeker geen top prestatie. Hij had gewoon beetje geluk dat ie op het goede moment mocht rijden.
     
  19. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu ben je geen haar beter dan misscha. Je zeikt hem nu af, iets wat hier niet wordt getolereerd.

    Zelf vind ik het nu niet echt een topprestatie. Ok, mooi,...Maar voor een man die reeds 100 grand-prix' heeft gereden, vind ik het maar pover als daar een apparte thread voor moet worden gemaakt. Als je de omstandigheden bekijkt, dan was het maar niet meer dan normaal dat Jos de beste tijd rijdt. Zelfs met een minardi, volgens mij zou eender welke andere courreur dezelfde prestatie neerzetten.
    Eerlijk is eerlijk, met het materiaal dat Jos heeft vind ik het dan weer wel knap dat hij occasioneel eens een ritje uitrijdt. Ik ben geen fan van Jos, ik ben ook niet anti-Jos, ik sta neutraal ten opzichte van Jos. maar als je het objectief bekijkt is dit geen knalprestatie.

    Eventjes terzijde, de bijnaampjes van Jos in Belgiƫ: Jos de grindbakkenkoning ( tegenwoordig minder)
    De grasmaaier ( " " )
    De vliegende Hollander
    De zandkastelenbouwer
    Jos the mos

    Maar ik vind dat Jos door de jaren heen toch wel een constante rijder is geworden, vroeger veel fouten, nu veel minder ( maar nog steeds beetje opvliegend en impulsief)
     
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja sorry dat ik zo reageerde en ik weet die prestatie stelt niks voor, want er de omstandigheden waren zo verschillen. Ik vond het gewoon leuk dat hij met deze auto ff een keer op pole stond. ALs je deze thread nutteloos vind, waarom sluit je hem dan niet? Ik vind het alleen maar beter dat Jos een beetje opvliegend etc is, want je wilt toch niet zo rijder als frentzen ofzo 8) .
     

Deel Deze Pagina