Jou Halo2 ervaringen, POST ZE HIER!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen omdat Halo2 nu 'echt' uit is kun je hier posten wat je er van vind, als m al hebt gespeeld teminste. Wat zijn jou ervaringen, wat vind je ervan. Laat weten waarom je m nou juist wel of niet moet kopen. En natuurlijk hoe is de live ervaring van Halo2?
    Ik kijk erg uit naar morgen dan krijg ik m en 20 november heb ik een HALO2 lan-party.
    Dus mensen die m gespeeld hebben laat hier weten wat je er van vind etc.!!!!
    Bijvoorbeeld:
    Jou favoriete level single/multi-player
    Welk filmpje vin je het vetst
    Het verhaal zelf, wat vind je ervan
    Het gehele spel, hoe het op je overkomt
    etc. etc. etc.

IMPORTANT: VERPEST NIET ALLES VOOR ANDEREN DOOR HET HELE VERHAAL HIER OPEN EN BLOOT TE LEGGEN

PS: Voor de mensen die niet kunnen wachten tot morgen kijk maar op IGN.com daar staan genoeg filmpjes van de single player op

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    De teller loopt anders nog... En de illegale versie e/d intertoys fout tellen natuurlijk niet mee he

3. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je in ieder geval al je posts kwijt, want ze hebben het spel niet illegaal verkregen. Maar wel op een verkeerd tijdstip. En anders post je hier je mening over een paar dagen als ie wel ECHT uit is.

IMPORTANT: VERPEST NIET ALLES VOOR ANDEREN DOOR HET HELE VERHAAL HIER OPEN EN BLOOT TE LEGGEN

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    HALO 2IS vet man vandaag gehaalt bij intertoys ik stond met dat reseveer hoesie in te kijken zegt die man tegenm ij bij de kassa ligt die ik snel nara huis gefiets geld gepakt en terug gegaan ik heb alleen maar de multiplayer gespeelt met een vriend die is te gek!!!!!!!!!(multiplayer dus)
    maarja de singel player ga ik dadelijk spelen echt kickenHALO 2 RULZZZZZZZZZ

5. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 mag pas de 11de uitkomen, dus wie hem nu al heeft is gewoon zielig, en kan niet ff w8 tot ie echt in de winkel ligt.Srry hoor maar dat is echt zielig.

6. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het ook al gekocht bij intertoys weet je hoe vet alles is gewoon vet mooi! maar ik heb het meeste alleen multiplayer gedaan de lvls enzo best wel mooi en dat je voertuigen gewoon kapot knallen gewoon chill man en singleplayer ook wel vet heb gelijk effe cooperative gedaan met me broertje best wel relax maar jongens ga nix verklappe moet je maar zelf ontdekke;)

halo 2 rulezzz

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige winkels verkopen m nu toch al en in Amerika is ie toch ook al available. So what's the point man?!?!

8. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    tis niet zielig maarja als er ligt dan is ie niet illegaal gekocht???toch??? want hij is in amerika ook al uit dus..ja :p

9. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?

10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    PLEASE STICK TO THE THREAT

11. Zipperhead

Zipperhead New Member

Leuk Bevonden:
    0
    K heb Halo 2 nu al uitgespeeld in coöperative teamplay. Dat is egt een dope game, het is je geld egt 100% waard.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem ook alleen ik snap nog niet veel van het join systeen op live elke keer dan wil ik assault doen mar word ik in iets anders gedropt..(wel cool dat je je eigen benen ziet als je naar beneden kijkt)

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... als jij hem dus nu in de winkel ziet liggen zou jij hem niet kopen???

Tja... bij sommige ligt hij toch echt in de winkel. Ik kan de mensen die hem al hebben dus echt nix kwalijk nemen. Ook al moet ik nog even wachten tot donderdag

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al? Had je m dan al veel langer dan vandaag? Dus die 9.8 echt dubbel en dwars verdient die IGN.com gaf?

15. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man mij maakt het ook niks uit als ik hem nu zou kunnen kopen zou ik het ook doen (en jij waarschijnlijk ook) ik heb net wel me bestelling opgezegd van LE edition ik neem diegene met xboxlive 3 maanden heb alleen nog niet genoeg geld maar effe me ma lief aankijken en het proberen met de oude kortingsbon uit de xbw want in de nieuwe zat er heel leuk geen een:mad:

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wie is hier nou zielig hij lag gewoon bij intertoys als jij hem had gezien had je hem ook gekocht beetje triest van je

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heb heel even geduld met een ervaringen thread. Het wisselforum is in de maak; en zal maximaal over 2 dagen open gaan voor publiek. Daar kan het feest pas echt beginnen. :) Totdan gewoon je ei kwijt raken in de reeds bestaande H2 threads.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina