jeugdjournaal en gewone journaal waren op de Pu awards, wat een droks.. weten echt niet wat er aan de hand is.. krijgen zeker tips van de telegraaf. bij het jeugdjournaal had 3 van die kiddies die mochten zeggen wat ze het besten vonden "Ja gemacube is mooi en analoge stiek beweegt goed" "xbox neemt veel ruimte in en ik kan de controller niet vasthouden met me kleine kut handjes" "ps2 is cool maar kartelig" winnaar: Gamecube want die is mooier en ik vind hem er ook leuk uitzien. GRote journaal.. de Xbox maakte alleen indruk na een prijsdaling.. wat een apen!
Het mooiste vond ik nog die aankondiging hier 3 echte gamers aan het woord en dan 3 jochies van 10 nou wat zullen die leuk vinden???? ze vonden de xbox controller te groot die kon die niet in ze kleine rothandjes houden heheh Frank
hahahahaahahaaa. maar die kleintjes spelen ook veel meer kinderachtige spelletjes en die vind je op de gamecube zoals mario,luigi's mansion,pokemon,digimon,pikmin noem maar op. XBOX is gericht op de oudere mensen.
Over t algemeen klopt er niks van wat t journaal over computers en games zegt, in het algemeen dagblad werd een keertje uitgelegd wat kazaa is, zeiden ze dat het een site was waarop je nummers kon downloaden, zo krom als t maar wezen kan dus!
die kut peuters weten niet waar ze over praten!ze houden van felle kleurtjes en blije wezentjes in de vorm van een sperma cel (pikmin). die gameblok is zo gemaakt dat als de kinderen die er op spelen,en ze uit gekeken zijn op de dikke neus van mario. hem nog altijd bij de duplo kunnen gebruiken.:r
http://www.omroep.nl/cgi-bin/play?/tv/nos/journaal/zaterdag.2000.rm dat is t nieuws van 8 uur voor mensen die t niet gezien hebben (zoals ik..) bijna helemaal aan t einde staat da stukje van de PU-awards.
keek jij jeugd journaal? ik keek op 2vandaag en daar zeiden ze: gamecube is voor kinderen PS2 is voor DIEHARDS hahaahha en xbox weet ik niet helemaal meer maar iets van: is voor ouderen en zeiden ook dat MS het beste met al die shit daar bij de PU wards was, grootste van allemaal XBOXXTREME wordt weer blij na al die berichten van XBOX IS DOM en alles...
Ik had het vanmiddag gezien, Nintendo werd voor de kindjes gezien, PS2 weetk eigenlijk niet meer, en de Xbox "zou het breed aanpakken"
Ik heb dat stukje op het journaal ook gezien. Ze noemde PU het 'toonaangevende magazine voor videogames'... yeah, right En de PS2 is voor 'hardcore gamers'... sure... gamecube voor de kiddies... tuurlijk... laat die kiddies straks maar lekker Resident Evil spelen... en de Xbox zou het breed aanpakken... breed? breed met wat? Blijkt wel weer dat die piepeltjes van de NOS totaal geen kaas hebben gegeten van deze tijd. Ook in kranten lees ik steeds erg domme dingen over consoles en ook het Internet trouwens. Heb het gevoel dat deze 'traditionele media' zijn langste tijd wel gehad heeft. Over alle nieuwe technologie weten ze echt geen ene fuck... ik haal m'n nieuws 100 x liever van het Net dan van tv/kranten etc.
Over dat breed aanpakken en het journaal... Er werd iemand van MS aan het woord gelaten en die zei dat de xbox geen gamemachine was maar HOME ENTERTAINMENT
Waarom zijn die kereltjes niet gewoon blij met een Supernintendo of een Megadrive. Toen ik 12 was kreeg ik op m'n verjaardagsfeestje een megadrive en ik denk niet dat ik ooit zo blij ben geweest, nou, in dat stadium zijn deze kereltjes ook. Moet er niet aan denken om kinderen te hebben die aan me kop zeuren voor een spelcomputer van 479 euro en dan elke maand een spel van 70 euro d'rbij willen.... Dan ben je als ouder toch ook lekker genaaid door de commercie.
Klopt, maar toch waren die prijzen in vergelijking met de huidige game spullen een STUK goedkoper. Ik geloof dat zo'n megadrive spel rond de 75 piek ofzo was (eigenlijk geen idee meer, maar zoiets dacht ik)...da's al een heel verschil met 69 euro, oftewel 152,- piek. Zijn de spellen nou ook wel veel mooier, maargoed.
Wel logisch dat die peuters voor de NGC kiezen!! De Xbox is gewoon te eng voor die tere kinderzieltjes.. Van Halo krijgen ze 's avonds nachtmerries Al die kleurtjes vinden ze prachtig, gaan ze van dromen!! Dromen dat ze in Marioland zijn!! Whahahawhahahawhhahawha!