1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

jouw eerste dagen met de ps3

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door k!ll$R, 28 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw 1e dagen met de PS3?

    Wat ga jij doen de eerste dagen dat je de PS3 hebt?!

    Je haalt hem voor de eerste keer uit de verpakking, sluit hem aan en start hem op.
    Ik weet al wat ik ga doen: op de release dag zet ik mijn wekker om 23.30 ga douchen en rijd met de auto naar de dichtbezijnde Freerecordshop, haal mijn PS3 op met wat spellen en extra's. Kom thuis sluit hem aan en zet mijn wekker op 07.00 uur.
    Dan sta ik op een kom ik de eerste dagen niet meer uit mijn stoel. Ik zorg wel dat ik een kwijlbakkie bij me heb staan hehe en zorg dat genoeg te snacken is voor het publiek dat ademloos naar mijn PS3 kijkt hahaha.

    Wat een voorpret he?!

    Zo dat is mijn visie en wat is de jouwe?
     
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het zo doet, waarom niet meteen de hele nacht gamen?, zo te zien heb je de volgende dag toch vrij...
     
  3. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, dat ding komt misschien pas over een jaar naar NL. is dit niet een beetje erg vroeg?
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje kansloos :p Wrom zou je hem aansluiten en dan gaan slapen :confused:? En je wekker om 23:30 :D? Dan slaap je toch nog nie :confused:? Of blijf anders een x op :p
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Voorlopig houden we het bij de huidige PS3 threads.

    - Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina