Wat is jullie eerste game? De mijne was zo een game van richard scarry op de cd-i. toen was ik 5 jaar. dat was zo gewoon in een straat lopen en dan op een gebouwtje klikken en in elk gebouw kon je iets doen=mini-game. Man man man dat waren nog eens tijden... edit/ mensen beargumenteer je game aub. anders gaat een mod dit zeker sluiten.
aha, dat was waarschijnlijk één van de volgende games (kan me niet herinneren welke ik als eerste speelde): -Galaga -Nemesis -Hyper Rally (niet zeker van deze titel, iig MSX spel van konami met een rode sportwagen waarbij je tegen blauwe sportwagens in verschillende landschappen moest racen)
Geen flauw idee, maar ik can wel ff gokken... Alex the kid, of sonic the hedgehog van sega 8 bit. doom, MK3, dune2, warcraft 2 of C & C. (de 486 dat waren nog tijden.....blij dat we er van af zijn *wrijft over zijn P4 heen*) 1 van deze waarschijnlijk.
Dat was op de atari 2600(moord machine) Pacman. Daarna ook Alex the kid in miracle world(zat in de master system) en sonic. Op de pc was het volgens mij Police qeust ofzo. Waren nog eens tijden.
mijne waren hexen en doom en ik ben nu 14 dus ik weet niet meer hoe lang geleded dat was, ze waren in elk geval net uit. en hoe heette dat eerste starwars spel nou? met al die witte mannetjes
Mijn eerste spel zal Mario Bros/Duck Hunt op de nitendo zijn geweest. En op de Xbox waren m'n eerste spellen JSRF en Sega GT (Segapack).
Doom en Wolvenstein 3D Kwas nog heel erg jong, dus kreeg af en toe last van een tic.. Toen mocht ik het niet meer spelen..
super mario bros 3 op de nes . masterlijk! maar ook wat een verschrikkelijke irriatie, je kon niet saven. aaaarg
Keen op een hele oude PC, maar et kan ook Stunts zijn geweest ook op die PC. M'n eerste console game was een of andere sonic titel op een hele oude Sega (16 bit volges mij) en Alex zat er ook standaard bij!
pff dat is lang geleden...denk dat het een simpel spelletje was. Mijn eerste console was de nintendo (toen had je nog gewoon een nintendo), en ik geloof dat Mario Bros de 1ste game was. Mijn moeder heeft het nu (+/- 15 jr. later) nog over het leidje...
Lemmings op de Acorn Archimedes..je weet wel met die blauwe mannetjes met groene haren die je opdrachten moet geven..Vette humor..al vanaf m'n 3de/4de game ik dus eingelijk al...