Jouw meest memorabele game-moment

Discussie in 'Algemeen' gestart door Grote Smurf, 29 jan 2005.

  1. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.
    Leuk dat je deze thread bezoekt.

    En nu?
    Tijd om over je meest memorabele game-moment te hebben.

    Leg uit.
    Vertel eens over je meest memorabele moment dat je ooit in een game gehad hebt. Welk spel was het, wanneer gebeurde het, wat gebeurde er, kortom, alles wat je er over kwijt kunt.

    Dus over een moment dat ik me 'king of the game' voelde?
    Bijvoorbeeld, een zeer lastige eindbaas die je verslagen hebt waar iedereen moeite mee had, maar waar jij niet eens schade hebt opgelopen bijv.

    Of dat ik een glitch heb gevonden, als eerste in de wereld?
    Liever niet, ook al kan het nog zo cool zijn. Meestal is er al een bepaalde thread voor glitches in een game (zoals Halo2) waarin dit al staat, dit hoef je hier niet te vermelden. ;)

    Nog meer te vermelden?
    Nee, ga je gang. _0/
     
  2. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn meest memorabele games moment:

    3 Weken terug bij een potje Halo2. Ik speel op Ivory tower, het staat iets van 48/48. Wij hadden de rocketlauncher nog, zij het zwaard en de sniper. Ik ben op de bovenste verdieping, en opeens zie ik voor me iemand door zijn harses gesniped worden. Ze hoeven nog maar 1 kill en het is over.

    Ik wordt ook door de sniper geraakt, maar ben nog niet dood. De sniper ligt weer op zijn plekje, ik pak hem, en spring van het balkon. In de lucht zoom ik in op de gast die zit te snipen, hij zit in een boom. Terwijl ik nog in de lucht ben snipe ik hem door zijn hersenpan. Het staat weer 49/49. Een seconde later komt er een swordmannetje aan, die op het punt staat me te molesteren. En zonder in te zoomen snipe ik hem door zijn harses, en winnen we met 50/49. _O_

    Op dat moment leek het echt even alsof ik halo ownde. :)
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaan al threads in deze aard, maar goed :9

    Wanneer het geen "moment" moet zijn, dan ga ik voor de release van KotOR. Een van m'n geweldigste ervaringen in de gamewereld. Die dagen zal ik nooit vergeten. Voor de vakantie rond de tijd dat hij vorig jaar uitkwam, heb ik hem nog eens terug in m'n xbox gestopt, omdat het gevoel steeds terug naar boven wou kruipen.

    Halo 2 op Xbox Live geeft ook nog mooie momenten dat'k op het einde van het spel van m'n stoel spring en "Yes" schreeuw.
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn game moment was met mechassault 2 lone wolf (online)
    ik zat in zo'n armor suite en ik zag 3 mechs op mun af komen (waren denk ik ook noobs) ik sprong op de ene en hackte hem, ik sprong op de 2de en hackte hem ook en de 3de hackte ik ook weer. daarna pakte ik de beste mech _O_ . mijn team zeiden allemaal van wooow you are good en bla bla bla, maar dat was de 3de keer dat ik online speelde 8)
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Medal of Honor: Allied Assault

    Mijn meest memorabele game-moment komt uit de singleplayer van deze zeer goede (nu een beetje gedateerde) ww2 shooter. Het betreft de d-day landing, ik vond dit wel zo wreed gemaakt, die ontploffingen, inslaande kogels enz enz, echt te relaxt alleen vond ik het dan wel weer jammer dat je na 5 a 10 minuten spelen al weer van omaha af was terwijl dit in het echt eerder 9 uur duurde, en dat omaha beach er in het echt totaal anders uitziet is ook een klein detail, toch jammer. Dit laat echter niet wag dat dat level gewoon te relaxt was.

    @ grote smurf: ik speelde TS in Coagulation, 46-46 en ik maak t af met een killtacualar *)
     
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn game moment was een 48/0 score halen in Ghost recon 2 met mijn ouwe vertrouwde KBU :) en al die lui maar uit hun naad gaan en schelden terwijl ik lekker relax op battle achter een boompje lag :p
     
  7. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta al langer dan een jaar eerste met dat pinball spelletje in moto gp 2, ben ik wel een tijdje mee bezig geweest en geeft een heerlijk gevoel als je dan de eerste plaats weet te pakken.
    Het uitspelen van master tournament 2 van Ninja Gaiden, bloed, zweet en tranen, maar apetrots dat ik dat geflikt heb.
    Verschillende Links tournooien gewonnen op advanced in XSN tournooien waar de beste spelers van de wereld aan mee doen.
    Een paar tournooien met 1 stroke verschil gewonnen over 72 holes, dat is ook wel kicken.
    Dat zijn in ieder geval momenten dat je geen spijt hebt dat je ooit een Xbox gekocht hebt.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nou, toen ik Knothole Glade in Fable helemaal ownde voelde ik me ook wel de King. (nu is Oakvale aan de beurt)
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik met Fable dat king gevoel ook heel even had toen ik het had uitgespeeld, toen wilde ik een meer evil uiterlijk en ontdekte ik dat je dorpen kunt uitroeien en dat er dan niemand meer terugkomt }:]
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    X-Men Legends, dat ik uiteindelijk met storm op een extreem hoog level had.
    En dat iedereen door 1 druk op de knop ownde.
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Het veslaan van zo'n eindbaas in Ninja Gaiden! Was er ontzettend lang mee bezig geweest, en toen.................Ik heb een half uur staan springen van geluk!!

    Ook erg mooi was verstoppertje spelen met een vriend van me in Halo 1. Weet niet meer welke map het was, maar hij heeft een uur zitten zoeken en had me nog steeds niet gevonden. Uiteindelijk heb ik het gezegd.....
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ninja Gaiden heb ik ook goeie herinneringen aan.
    Vooral de eindbazen ja, niet de allerlaatste.
     
  13. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Was op playstation 1 in metal gear solid gevecht tegen Psycho mantis mag je opeens je controller verwisselen zodat ie je gedachten niet meer kon lezen.
    Dat was echt erg cool maar ja heel die Metal gear solid game zat zo vol met dit soort momenten eigenlijk zou ik net zo goed alleen die game kunnen zeggen.
     
  14. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn game moment
    welk spel: halo2
    wnnr : tijdens een Grote Lan met zijn zestienen ergens
    HEt was allemaal een grote bende in mijn team het was 46 (voor tegenstander,
    38(voor ons) en ik had rocket launcher genoeg om iedereen te killen ik zag op mijn fantastische moment dat ze met zijn zessen bij elkaar stonde dus ik denk ik gooi er een lekkere rocket tussen een machtig geluid van 'Kiltro city' mijn dag kon nie meer stuk maar nog steeds was het 46 voor hun en 44 voor ons. tot mijn rote verbazing zie ik ze met zijn alle weer bij elkaar staan ik gooi er weer een rocket tussen en een rare combo van 'kiltro city en Game over gaat door de kamer heen.
    Ik voelde me de held van de dag!!! *)
     
  15. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nu ook een van de beste momenten maar op de cube bij the twin snakes is dat moment nog iets uitgebreider dan zie je snake zo knikken van leg je controller neer en Pshycho mantis kon dan zelfs bepaalde spellen van je memorycard lezen.
     
  16. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn meest memorabele momenten was op de lan-party's met halo 1. We deden dan altijd Blood Gulch CTF en dat was echt heel erg spannend en heel leuk. De lan-party's waren altijd met acht personen. Ik vind halo 2 nu ook te gek maar het is niet mijn leukste game moment omdat mijn eerste lan-party met de game halo 1 was en toen vond ik halo 1 echt te gek
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable is ook wel tof, zo als je zo'n irri gassie dik heb ge ownt enzo

    maar Halo 2 is ook echt te gek, zo dat je voor 1 en achter 2 gasten hebt, je knalt de voorste neer, draat je om bukt en dikke armor doordreed met vette geweer slagen en lood!!!:p
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit topic ook op een andere site gemaakt 'gamevillage'
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mooiste moment was toen ik en team van 8 man in m'n eentje versloeg met halo2, terwijl ik met alleen met een smg en wat granaten begon 8)
    ze kwam er aan gelopen met de hele groep, ik zag dat 1 het zwaard had, die stickte ik, die er naast liep werdt ook weg geblazen. Ik pakte het zwaard versloeg nog een paar en de laatse 2 hebben hebben me vermoord, maar op het laatste moment had ik nog een granaat tussen hun in gegooid en terwijl ik dood lag hoorde ik nog dubble kill _O_ ik heb nog nooit zo vredig dood gelegen. :cool:
    het volgende potje werd ik helaas weer laatste :'-(
     
  20. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 1 op de dreamcast. Het hele spel, echt een wereldervaring! Echt zo mooi gemaakt alles, en zn tijd ver vooruit.
     

Deel Deze Pagina