Aangezien ik binnenkort xboxlive krijg wil ik natuurlijk alleen de beste live spellen. Zet daarom hier je top 3 van live spellen neer en beargumenteer je keuze!!! alvast bedankt
dit betreft toch puur de mening? dus volgens mij heb je hier iig niet veel aan als je aan de hand van al die lijstjes games wil gaan kopen... Pgr2, crimson skies en rainbow 6 zijn iig wel vet
1.)DTM Race Driver 2 Heerlijk, met vrienden op Zandvoort met DTM's 2.)Rainbow Six 3 Ik heb het 2 maanden lang gespeeld, tot de score's weren ge-reset, toen had ik geen zin meer om mn skills (, he Martini meer op te bouwen. Hier is ie nog maar 30 euro! 3.)Midtown Madness 3 Nog steeds een van de beste en origineelste games. De mode's in Multiplayer zijn echt vet. Oja, tip: hij is Budget nu! maar 30 euro!
Rainbow six 3 - Omdat ik de game al meer dan 150 uur op xbox live heb gespeeld, het bijna dagelijks speel, het superverslavend is, het spannend blijft, er genoeg servers zijn, aardige mensen op xbox live zijn, me clan rbs3 speelt.... Splintercell PT - Leuke online game, leuke gadgets, spanning en nog veel meer. Midtown Madness 3 - Omdat het altijd leuk is om gewoon wat te klote met landgenoten, Amerikanen ( Die dan altijd vragen ' Is it true that you can buy drugs legal in Holland?') en Zuid-Koreanen.
Gaarne wel je keuzes beargumenteren anders gaat er een slotje op. Iedereen heeft een andere smaak, daarom zou ik veel reviews lezen om erachter te komen of de titel wat je is.
counterstrike: veel teamwork, communicatie en taktiek nodig om te winnen rainbowsix 3: de realisme is goed, het lijkt net alsof je egt een CT bent
1. Rainbowsix 3: Is gewoon supervette shooter 2. Soldier of Fortune 2: Vind het gek ofniet, maar ik vind het gewoon lekker spelen. 3. MotoGP: Is gewoon de leukste race game die er is. Ik vermeld ook ff de flopste game: Splintercell: Pandora Tomorrow! Af en toe kan het erg spanned zijn maar vaak ook erg frustrerend als je spie niet doet wat jij wil. Ook is het klote dat het niet echt een stealthgame meer is, omdat het (bijna) onmogelijk is om langs een merc te komen.
1. Return To Castle Wolfenstein : Lekker knallen met goeie controls 2. Unreal Championship : Vette DeathMatches ! knallen op alles wat beweegt. 3. Midtown Madneess3 : Lekker arcade racen en tikkertje doen was nog nooit zo leuk ! ( beuken op mekaar is ook tof) 4. Rainbowsix3 : Beste shooter op Live 5. Splintercell PT : geen woorden voor Dit was mijn top 5
1.Unreal Championship Deze game heeft het gewoon. Het is gewoon super leuk om iemand te tricken met de translocator. Het kan ook f*cking verslavend zijn en daarom kan ik ook niet wachten to unreal championship 2!!! Alleen wel jammer dat er eigenlijk geen servers meer zijn, maar kan altijd nog met vrienden tevoren afspreken en dan ff spelen! 2.Rainbow Six 3 Ook deze game is weer superverslavend. Wat deze game vooral zoo leuk maakt zijn de vele servers die er elk moment zijn op de dag. Wel jammer dat er veel wordt gecheated bij clanmatches. Tja en dan de derde... ik heb als ik eerlijk ben heb ik alleen Ghost Recon 1 maar voor 1 dag op live op live gespeeld en ik vond hem bout... Alleen counterstrike zou me misschien kunnen boeien.