1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw top 5 games van 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 10 dec 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad. Ik zag volgens mij ook Midnight Club LA en Army of Two voorbijkomen; die zijn ook uit 2008.

    Goede games hoor, maar het verkeerde jaar. :D
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    AC2 - Batman - Tales of Vesperia - Prototype - Dragon Age.

    (900e post overigens)
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    1. Call of Duty Modern warfare 2
    2. Assasins Creed
    3. Batman Arkam Asylum
    4.Gta Latd.
    5. Halo wars.

    1. Heb er vet lang opgewacht en tot nu valt me niks tegen.
    2.Gewoon 10x beter als deeltje 1.
    3.Verassend goed voor een film game,(op geen film gebaseerd)
    4. Gewoon lekker rocken met jonny
    5. Begin dit jaar kwam un vete goede stratagie game voor de xbox eens uit.:)
     
  4. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Borderlands
    2. CoD MW2
    3. Resident Evil 5
    4. Assassins Creed 2 (nog niet gespeeld moet hem nog halen, maar hij hoort er gewoon bij)
    5. Skate 2
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Fifa 10
    2. COD MF2
    3. was verder niks het kopen waard :9

    1. toch weer een topper
    2. viel me eigenlijk wat tegen, single player was niet moeilijk genoeg. On-line was het gewoon COD4, joint-ops wel leuk toevoeging.
     
  6. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    1. AC 2
    2. Gta4: Episodes from liberty city
    3. Borderlands
    4. Batman
    5. DJ Hero
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    1. Star Ocean 4: The Last Hope
    2. Prototype
    3. Streetfighter 4
    4. Fallout DLC
    5. Assassin's Creed 2

    Star Ocean was de eerste game sinds tijden waar ik me echt super mee vermaakt heb. De game was vrij lastig af en toe, het verhaal was super uitgewerkt, de werelden waren echt super gemaakt etc. Het begin was een beetje langzaam op gang te krijgen, maar eenmaal aan de slag heb ik me er toch zo'n 120 uren mee vermaakt.

    Prototype vond ik weer eens wat anders. Het vechten in chaos was echt supervet, slaan, schopen, met een bijl-arm hakken, wegrennen & mensen opeten om health te krijg, daarna de actie weer inspringen, een tank stelen en als laatste dood te gaan door de 15 beestjes die op je af komen springen . Dat allemaal in 15 seconden tijd. De game duurde toch een uurtje of 15 wat voor een actiespel al super veel is. Leuk :).

    Street Fighter 4. Weer eens een goed doordachte 2d fighter. Awesome graphics, leuke characters en gewoon super vet om online te spelen. Jammer genoeg heb ik niet zo hardcore gespeeld als ik zelf eigenlijk zou willen :mad:.

    Fallout 3 DLC. Fallout 3 is gewoon mijn lievelingsgame geworden, heb dus ook prima genoten van de DLC's.

    Assassin's Creed 2. Tja, puur plichtmatig zet ik hem ertussen. Heb me er wel mee vermaakt, leuk verhaal etc.
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Jij hebt zoveel gemist dit jaar!
    Moet trouwens even zeggen dat ik et een erg leuk idee vind dit! :thumbs:
     
  9. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Left 4 dead 2
    2: Ufc undisputed
    3: Cod modern warfare 2
    4: Tekken 6
    5: Prototype.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    1. Uncharted 2 Among Thieves
    ...en dan volgt heel lang niets, want vond dit verreweg de beste game van het jaar.

    2. Marvel Ultimate Alliance 2
    In co-op erg leuk, leuk verhaal en diverse omgevingen.

    3. Resident Evil 5
    Ook vanwege de co-op, werkt goed in dit spel. Items zijn makkelijk uit te wisselen en je kan elkaar goed helpen.

    4. Scene It: Box Office Smash
    Ben gek op films van de jaren 30 tot het heden. Weet dus erg veel, en de vragen worden in leuke spellen gesteld.

    5. Sega Mega Drive Ultimate Collection
    Meer dan 40 klassiekers op 1 schijfje. Wel oude spellen, maar het merendeel vind ik erg goed.

    Voor de rest vond ik 2009 een matig jaar. De meeste spellen die ik gekocht heb vond ik teleurstellend, zoals Modern Warfare 2, Street Fighter 4, Tekken 6, Virtua Tennis 2009, Borderlands, FIFA 10.
     
  11. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Assassins Creed 2
    2. Forza Motorsport 3
    3. Resident Evil 5
    4. Geen
    5. Geen
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    1 - Banjo Kazooie (XBLA)
    2 - Banjo Tooie (XBLA)
    3 - Batman Arkham Asylum
    4 - IL 2- Sturmovik: Birds of Prey
    5 - Skate 2

    1. Need I say more? Deze old skool N64 games blijven het fucking best!
    2.^^
    3. Eindelijk weer een vette batman game. Een soort sleeperhit, geweldige omgeving, vijanden, combatsysteem.. etc.
    4. Een echte WW2 Flight Simulator. Geen arcade-only flight game, erg verfrissend en een super game. historisch correct.
    5. Vette tricks+ Loopsysteem en vrijheid in het algemeen. Skate 1 niet gespeeld dus was zeker een leuke verrassing.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  13. TukkertjeFCT

    TukkertjeFCT Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top5:

    1. COD: MW2
    2. FIFA 10
    3. AC 2
    4. Forza Motorsport 3
    5. -
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Volgens mij ben jij Banjo fan? :+
    Banjo Kazooie komt trouwens uit 2008, dus die telt niet. :p

    Mijn huidige top 5, ook al moet ik nog een aantal toppers als Batman verder spelen (M'n top 5 van 2009 kan volgend jaar dus wel anders zijn):

    1. Uncharted 2: Among Thieves [PS3]
    Tsja, wat moet je hier nou nog over zeggen? Dit is gewoon de meest explosieve, sfeervolle, prachtige singleplayerervaring van het jaar.

    2. Assassins Creed 2
    Ook al heb ik hem nog niet uit, deze staat sowieso al in m'n top 5. Deze game doet gewoon alles beter wat in de eerste game maar matig was. Daarnaast blijf ik het achterliggende verhaal van de Templars en Assassins geweldig vinden!

    3. Machinarium [PC]
    Helaas niet zo'n lange game, net als de game die hier onder staat. Wat deze game echter toch een derde plaats geeft is de heerlijke sfeer en vormgeving en het feit dat het een adventure game is. By far de beste game op de pc van 2009!

    4. Call Of Duty: Modern Warfare 2
    "Waarom zo laag?" zullen sommigen zich afvragen. Nou, ik ben niet zo'n multiplayergamer en de singleplayerervaring was gewoon veel te kort en veel te makkelijk. Toch een plaatsje in de top 5, puur omdat het gewoon een enorm vette ervaring was.

    5. Star Ocean 4
    Ik hou van jRPG's en deze was gewoon erg cool! Leuk verhaal, dat aan het begin wat tegenvalt, strakke graphics en heeeeel lange speelduur (500+ uur als je ook de achievements wilt). Waarom het niet hoger staat? De Engelse voices halen het bloed onder je nagels vandaan en ik heb het idee dat de game gewoon nog beter kon zijn.


    Runner-ups: New Super Mario Bros (Deze gaat nog wel stijgen, maar nog te weinig gespeeld), Borderlands, DJ Hero en Street Fighter IV.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    1: FiFa 10
    2: COD MW II
    3: GTA 4
    4: Dirt II
    5: AC II
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik heb dit jaar nieuw maar 3 games gekocht haha, en daar waren ook nog eens 2 xbla games bij ook!
    Dan wordt dit mijn giga-lijst:

    1. Halo: ODST
    2. Trials HD
    3. BF1943

    1.ODST is gewoon de tofste sp van halo tot nu toe. ook firefight is erg gaat uitgewerkt en de bonus disc met alle dlc's van halo3 is een gulle toevoeging! top game!
    2. Weken vermaakt met Trials HD, iig alle banen gehaald! Leuke game!
    3. Het tekort aan maps en wapens begint toch merkbaar te worden na een potje of 50 denk ik. Nieuwe dlc zou erg welkom zijn aangezien het verder wel een topgame is om te spelen!
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Uncharted 2
    2. Dragon Age
    3. Assassins Creed 2
    4. Forza Motorsport 3
    5.

    Meer games heb ik niet aangeschaft..ja killzone 2 in de uitverkoop maar die is geen top 5 plekje waard. CoD MW2 zou zeker een plekje verdienen maar die heb ik nog niet aangeschaft! AC en Dragon Age spraken mij net wat meer aan ;)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1: AC2
    2: iRacing (PC)
    3: Cod 4

    Dat was het wel eigenlijk. :)
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    1. Call of Duty:Modern Warfare II

    Simpele reden dat ik niet kan stoppen met de multi-player. Single-player was ook nog is lekker intens.

    2. Fifa 10

    Eigenlijk nog te weinig gespeeld, maar als ik het speel is het zo lekker. Speelt zo fijn.

    3. Forza Motorsport 3

    Als autoliefhebber is dit natuurlijk de game, helaas dat het na een tijdje nog steeds eentoning wordt. Dat weggelaten is het natuurlijk een geweldige game.

    4. Battlefield 1943

    Het oude gevoel in een nieuw jasje, super game. Lekker verslavend.

    5. Call of Juarez:Bound in Blood

    Ook nog te weinig gespeeld, maar het stijltje is zo gaaf. Westerns zijn awesome.

    Eigenlijk veel games verwaarloosd door die multiplayer van MW2, ook al is die niet zo perfect als deeltje 1.
     
  20. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    1: borderlands
    2: forza 3
    3: assasins creed 2
    4: resident evil 5
    5: dirt 2
     

Deel Deze Pagina