1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vreemde/leuke/frustrerende ervaringen met vrouwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 4 jul 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee, niet seksueel! Het gaat in deze thread om psychologische drama's, trauma's, of de zeldzamere leuke maar wel verrassende ervaringen met vrouwen buiten de momenten dat ze naakt zijn ;)

    Het is natuurlijk een feest om andermans lullige momenten wat betreft deze beschermde diersoort te lezen en deze vanuit het licht van je eigen lullige ervaring te doorleven. Dus ook lullige dissmomenten en dergelijke mogen voorbij komen. Spuw je gal, uit je verdriet of laat ons lachen met je eigen idiote acties in het bijzijn van de dames:)

    Leukst is als vrouwen hier ook dergelijke verhalen posten over hun manne en uiteindelijk krijgen we dan een happy joy relatietherapiethreadje ;)

    Mijn eigen huidige frustratie. Een meisje dat mij erg leuk vond , en ik haar, is, nadat ik haar een maand of twee niet zag, lesbisch geworden..... Samen wonend met een vrouw vertelde ze me dat ze bi was, in een zekere context. Kortom, ik maak kans om de biatch te worden van twee geemancipeerde lebo's :mad: Kortom dit wordt nooit iets. _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2004
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat zou verschrikkelijk zijn...2 vrouwen tegelijk blech 8) :+
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, die andere heb ik nog niet gezien |:- :{
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ze knap is zou ik er geen problemen mee hebben :+

    Maar ff serieus, behoorlijk lullig dat ze ineens bi wordt.. Toch best concurrentie uit een onverwachte hoek :)
     
  5. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    ;) Inkoppertje
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    pfff ik heb heel wat mee gemaakt ;)

    Het meest vaagste was gebeurt toen ik mijn vriendi leerde kennen ... Ik was in dezelfde tent aan het salsa'en met twee sexy dames .... ik ging terug zag een heel leuk lief meisje dansen .. maakte een praatje en we spraken wat af ... Toen ik druk in gesprek was ... kreeg ik een schouder klopje van de 2 salsa danseresjes ... "We gaan" ... Ik had eerlijk gezegd weinig gemerkt... en ik versierde het meisje waar ik mij stond te praatte ipv met die meiden mee... Achter af was het een goede keuze .. want 20 mei gaan we trouwen ;)
     
  7. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat bij mij altijd fout met SMSen, ik stuur ze altijd als ik zat ben... maak ik weer een verkeerde opmerking of ongelofelijk veel spelfouten: ooit wel eens "stil maar knoflook" in je sms gekregen waar het over ging hoe gezellig je het wel niet met diegene had, en dat zei uiteindelijk niet eens wist waar het over ging (zowieso moet ik al niet eens zulke smsjes sturen vind ik.... vind dat wat afgezaagd lijken maarja)

    Uiteindelijk worden de meeste dan vriendinnen. en een aantal dan nog wel goede vriendinnen, dat is het enige voordeel er aan, want die hebben nog meer vriendinnen *) , en die stellen ze dan weer voor aan mij enzo, heb ik weer nieuwe kansen, die ik meestal niet benut :p

    ach ik ben nog maar in de leerfase he? *) (of hoor ik daar nu al lang uit te zijn :p )

    Misschien schaam ik me in de vakantie niet zo om blauwtjes te lopen, en ga ik er helemaal voor. kan ik daar even wat ervaring opdoen hoe je meisjes ook kan "krijgen" (niet het goede woord, maar ik kom niet op een ander woord)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Briljante zet :) Feestje dus op 20 mei ;)
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    hahah, nou ik ben 23 en ook nog in de leerfase ;) Ik was in de pubertijd een superprutser. Ik heb altijd wel aardig wat meisjes achter me aan gehad, maar ik verschool mijn verlegenheid dan achter kneuterigheid die meisjes niet vaak begrepen.

    Het wordt me kwalijk genomen dat ik te laks ben en serieuze relaties ontvlucht. Zo belande ik ooit bij het meisje in bed waar ik een jaar lang verliefd op was en steeds achteraan zat, heb ik daarna amper wat laten horen omdat ik dacht dat een relatie teveel tijd kosste. Heb ik nu best wel spijt van, al zijn we nu weer verder.

    Ik heb het regelmatig meegemaakt dat ik door mijn eigen luiheid moest aanzien dat een meisje waar het half wat mee werd, iets serieus kreeg met een ander. Hetgeen ik dan ook nog prima vond omdat ik dan "lekker vrijgezel" bleef. |:- Ik overrationaliseer denk ik gewoon te vaak.

    Wat ik ook zo apart vind, heel vaak blijken meisjes waar ik me fysiek toe aangetrokken voel beslist niet aardig te zijn. Ik ben niet van de one night stand omdat ik me dan gewoonweg lullig voel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2004
  10. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik nou ook... Ik heb ze wel achter me aan, dat weet ik nog wel... Alleen dan verschuil ik me ook achter een ander personage. of ik klap gewoon helemaal dicht, ik weet gewoon dan niet wat ik moet zeggen tegen een meisje die ik niet ken....

    Verder dan "hey, ken ik jouw niet ergens van" kom ik dan ook niet ;)


    Klinkt wel alsof ik er echt last van heb ofzo.... heb er geen last van hor.... Ik ga zowieso meer naar de stad om te feesten dan om achter de vrouwen aan te gaan. Vrienden vind ik toch belangrijker. En ik weet van mezelf dat ik verander als ik een relatie ofzoiets heb, en dat wil ik niet tegenover mijn vrienden.
     
  11. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een meisje aan het versieren, toen vroeg ze op welke politieke partij ik zou stemmen. Ik zei de VVD, en toen was het voorbij want zij was SP. 8) |:-
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nu, DAT is lullig :D Lol :)


    Achja, maar @ Walrus en VysIo, ik geloof dat iedere jongen/man "bindingsangst" heeft.. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken een relatie te hebben, al dat werk, en afhankelijkheid, en dat gebondenheid :eek: blegh :p
     
  13. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Is heerlijk. Maarjah je moet het alleen doen als je het echt wilt, als je er van geniet. :D
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmmz ik was eerst egt DE LUL"letterlijk"... ik was op school een beetj emet paar vrienden aan het geinen, achter het pleintje stond daar een bos met brandnetels en ze zijden dat ik 15€ kreeg als ik r met mijn broek/onderbroek in sprong, i kvond dat goed en ik wou eerst mijn 15€ hebben , die kreeg ik dus dus i ksprong er in kijk ik om staat opeens mijn lerares maatschappij leer achter me vrienen die stond ff lekker mee te kijken, en begon te lachen, 6weken later maakte ze r nog grapjes over in de klas, opzich niet erg wnat paar meisje uit me klas vondne t egt gaaf als ze er weer over begon:+
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    hahaha, brandnetelduiken als versiermiddel?
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik weet niet of ik het mag vertellen maar mijn vriendin is ontgroend door een ander meisje en heeft ze een trauma aan over gehouden
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Vrouwen zijn zoals beweerd wordt gewoon echt super vage wezens hoor.
    Er zijn dagen dat ik en mijn vriendin dagen achtereen dubbel liggen van het lachen,en er gewoon geen normaal woord zonder telachen uitgesproken word.

    Dan zijn er ook nog dagen dat we alleen maar een beetje kreunen naar elkaar,want na een tijdje leer je elkaar zogoed kennen dat je aan een half woord genoeg hebt eigenlijk.

    Leuk is ook altijd om gewoon je meissie een beetje tezieken de hele dag.
    Na een tijdje beginnen ze echt vreemd gedrag tevertonen,waar je gewoon de rest van de dag mee bezig bent om te ontcijferen wat er precies bedoelt werd.

    Ik zou serieus niet meer zonder vrouwtje kunnen(Op dit moment dan he).
    Ze staat altijd voor me klaar,en helpt me op alle mogelijke manier.
    Alles loopt eigenlijk gewoon heerlijk hierro,en dus geen reden voor verandering :)

    Oja,zorg echter niet voor ruzie binnen het gezinnentje.
    Op zulke momenten zijn de meeste vrouwen gewoon sletten,want de meest onbelangrijke shit word naar je hoofd gesmeten,en jij loopt altijd met een kut gevoel.
    Het goed maken van een ruzie is gelukkig wel stukken beter hehehe.

    Angelo
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    neuj voor 15€:+:cool: , ik wist erst ook niet dat ze stond te kijken:eek:
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    wil jij je lerares versieren 8) :+
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmmms:+ lezen.....:9... neuj als ik wist dat ze stond te kijken zou ik het ook neit doen maar zelfde week in de klas vertelde ze het aan iedereen gewoon hardop voor de klas wat ik toen gedaan had en toen hoorde ik later weer dat 2meisje wat dingen over mij aan die lerares hadden gevraagd:cool::eek:...
     

Deel Deze Pagina