1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vreemde/leuke/frustrerende ervaringen met vrouwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 4 jul 2004.

  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whaha best zielige verhalen hoor ik hier :cool:

    Ik heb tot nu toe alleen maar prettige ervaringen gehad met de vrouwtjes en dat wil ik zo houden :cool:;)
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    hoor dat nou, als 14jarige nog niet eens een meisje gezoend maar wel al pretenties tot en met. Succes jongen _0/
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hahahahahah _0/
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Een potentiƫle vriendin heeft een door mij, lollig bedoeld, rapplaatje ho's and bitches gehoord, en vind het te ziek voor woorden. Vooral die pussy full of stitches viel echt verkeerd......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2004
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4

    Whaha dank u _O_ 8) :cool:
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Oeh, ik dacht dat MC Cuntfart wel sjans had met de vrouwtjes door zijn hits :)
     
  7. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha een ex van mij :D

    Ik had (toen ik 19 was, ben nu 22 :p) al jarenlang posters van vrouwelijk schoon op m'n kamer hangen. Die hingen daar gewoon, verder niks. Zit ze steeds te zaniken over de perfecte figuurtjes op die poster en dat ze daar niet naar wil kijken et cetera. Na haar proberen gerust te stellen, werd ik er helemaal simpel van want ze hield niet op. Dus ik trek al die posters van de muur af en gooi ze op de grond en zeg: " Nou tevreden?" Helaas, nee dus ,want ze bleef zeiken.. Daarna met mijn broer, zijn vriendin, mijn toenmalige vriendin en ikzelf in de auto om richting haar dorp te gaan. Zit ze in de auto weer steeds tre zeiken over die posters en dat die daar echt niet alleen maar hangen om te hangen, maar dat ik er meer bij zou moeten voelen en bla bla bla. Werd helemaal gestoord van dat gezeik dus ik zeg: "Weet je, elke avond als jij er niet bent, ga ik naar mijn kamer, kijk naar die posters, doe m'n broek omlaag en trek me keihard af!"

    Tja, ik ben een heel vredelievend persoon,maar toen had ik het ff niet meer. Natuurlijk begon ze te janken, maar het was wel voorbij :)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De relatie? ;)
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    jaja, ho's and bitches levert hem aardig wat chickies op, maar van de minder lectuele soort. Suck It leidt vaak tot een slipjesregen on stage over die arme Cuntfart.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2004
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Minder lectueel? Dat valt me tegen :)
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja, men begrijpt het cynisme niet. Laat staan dat ze beseffen dat ho's and bitches over slettige katholieke priesters gaat en mensen die MC Cuntfart dissen.......
     
  12. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    omg vrouwen. Door hen kan ik in de helft van de kroegen van Grunn niet meer komen..
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dus jij bent die pimp die al die uithuilende meisjes in mijn bed disst. Duizendmaal dank!
     
  14. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    nou, ik pimp ze net niet, dat is ook de reden waarom ik er niet meer kan komen :p
     
  15. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Right, heeft hier iemand wel een vriendin ofzo. (of ooit gehad :confused: ) 'T klinkt allemaal zeer wazig hiero.
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    oeeei, gister weggeweest ,, en dan ook echt VER HEEN, feest in leiden bij vereniging... ik heb 1 studentje onder de tafel gedronken ,anderen waren TE goed :eek:.... *ik moet gaan oefenen*

    maar, leuke was dat ik wakker werd zonder geheugen van de avond, en ik 3 nieuwe nummers in me tel erbij had genaamd : Leuk
    --------------- Lief
    -------------- en Map (wilde typen knap denk ik, Lolz :D)

    wel vet
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    roflol :D Klinkt super gezellig in ieder geval :)


    En dat van die namen in je telefoon heb ik ook wel is na een avondje flink ver te zijn geweest, meestal meisje, meissje, meisjje etc :)
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Praat me er niet van. Vooral van die losse halfslachtige, zoenen, aan elkaar zitten, en dan wegvluchten (ik dan, he?) dingen die niet erg lang duurden, en sullige vakantieliefdes |:- |:- |:-

    En degene waarmee ik het lang volhield (langer dan een week of twee, lol) en waar ik echt wat voor voelde woont nu samen met een BBFL achtig type.....

    GRR! ;)
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ongever 2jr( bi jelkaar die paar) een vriendin gehad maar nu voor zomer vakantie bent k t ee nbeetje zat allemaal:{ dat gezeur:eek:...

    ... da tze bang zijn dat je vreemd gaat op vakantie etc etc ,pfffffff:{

    misschien na de vakantie weer:+, als ik een leuke tegenkom:eek:
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Vreemdgaan doe ik niet aan, Ik doe hooguit vreemd
     

Deel Deze Pagina