1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vreemde/leuke/frustrerende ervaringen met vrouwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 4 jul 2004.

  1. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    /MOD

    GraveHeart en Slurpgeit, On-Topic blijven, bij deze een OW !






    :+
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    OMG Ik wou mijn geheim schuilhouden zijn ze er tog achter gekomen :mad:


    *zingt
    EDIT: Wat is die graveheart stil 8) wat is die graveheart stil 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2005
  3. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    graveheart stil? na deze
    en deze
    ?

    tja.. wat kunen we dan nog zeggen..
    Wat op zich ook wel een leuke ervaring was om te horen van deze vrouw

    (dit om er toch maar een ontopic reactie van te maken) O-)
     
  4. I.T.C.H.

    I.T.C.H. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    pff vrouwen
    ksnap ze niet. Toen ik int 5de middelbaar zat heb ik één dagje verkeerd met de zus van ne éle goeie maat, maar zij is 3 jaar jonger dus zat toen in het 2de of 3de en kvond het lijk echt veel te jong ... het was dan gedaan. De jaren daarna is er spanning gebleven tussen ons beide en enkele keren waren we bijna samen maar dan door van die omstandigheden 'zo juist niet', ken je het:confused: . Paar weken geleden was het EINDELIJK zover ... zij was tot over haar oren verliefd en dit en dat , maar dan de 2de week deed ze helemaal anders: mij wa negeren,ongeïnteresseerd, ...
    Kvroeg haar paar keer die week wat er was , maar elke keer kreeg ik zo een lame excuus
    Na 2 weken was ik het KOTSBEU en heeft ze me dan toch gezegd dat ze niet verderkon omdat ... dan heb ik alle clichés op een hoop gekregen.
    1 dag was ik er ni goed van , maar ik heb er mij meteen proberen overzetten , was wel lastig, maar het is gelukt en ik ben blij. Ze gaat volgend jaar naar hoge school, dus zit nu nog in het 6de middelbaar (ik in 3de jaar unif, 20j) ... mss ligt het daar aan , dunno , dont care anymore
    Ksnap vrouwen ni:)
     
  5. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    ik weet niet of de site nog bestaat www.mc-brettie.tk dit is de rapnaam van maarten=xbox als de site niet meer bestaat ik zal een zinnetje rappen Dr. Phil heeft een piemel in zijn bil. (wat een prof) Ohwja nu nog iets over vrouwen dan maar uhmm tja wat kan ik zeggen ik heb het niet op relatie (nee ik ben geen wannabe-pimp net als maarten EN ook geen maagd voordat graveheart reageerd)
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    vrouwen zijn onbetrouwbare schepsels.........

    verder weinig zin in motivatie
     

Deel Deze Pagina