JOUW Xbox Game top 3!

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 9 jun 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo mensen,

het leek me wel interessant om een topic aan te maken met daarin ieders persoonlijke game Top 3. Wel ff je miening onderbouwen, btw....
    We kunnen evt. ook zoiets maken dat de eerste plaats telkens 3 punten krijgt, 2e 2 en 3e 1, dan hebben we een scoreboard :) Ik zal deze post dan wel editen, als jullie dat n goed idee lijkt....

Maar goed, MIJN top 3:

1. DOA3 Dit is gewoon HET spel, een super-replay waarde, het blijftgewoon leuk met vrienden, en je blijft gewoon pakjes unlocken.... héérlijk!
    2. Panzer Dragoon Orta Dit spel is werkelijk een sprookje; het is gewoon zo geweldig, ik weet niet eens waar ik oet beginnen. Je zit permanent in de actie, het spel ziet er geweldig uit... *zucht*. Ik zit altijd helemaal op t puntje van mijn stoel als ik speel, met ingehouden adem, gebiologeerd naar het scherm te staren.....
    3. TimeSplitters II Ook een supereplay, dit spel blijf je spelen, voordat je klaar bent met alles unlocken ben je wel ff bezig; de challenges zijn soms tandenknarsend moeilijk, de leaugues zijn leuk... map editor is cool, maar story co-op blijft ook supervet...

Ja, dat is dus best wel een afwijkende top 3.... geen Halo of SC... maar ik vind Halo toch niet iets te gewoontjes, zou op 4e plaats komen ofzo, en SC is gewoon net iets te eenzijdig... maar deze twee zijn heel close met TSII hoor....

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.splinter cell, mooi spel en een goed verhaal
    2.halo, goede multiplayer
    3.amped, realistisch en veel te unlocken

en binnekort misschien true crime, omdat dit net zoiets wordt als gta en gta is vet.

Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  3. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    1. Amped
    2. JET SET RADIO FUTURE
    3. HALO

(4. Splinter Cell)

4. masterape

masterape Guest

1. Halo: Het is gewoon een game met voldoende graphics, mooie sound en fantastische gameplay, de killer game op de xbox so far!

2. Splinter Cell: Ook een prachtige game, met supermooie graphics, voldoende sound en fantastische gameplay, alleen niet erg lange replay waarde door gebrek aan Multiplayer.

3. Unreal Championship: Goede graphics, aardige sound, goede gameplay en een fantastische replay vooral als je xbox live hebt.

5. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    1:confused:plintercell
    2:Halo
    3:DOAX

6. masterape

masterape Guest

Hij zegt dat je je mening moet ondersteunen met argumenten dus zo:

1 spel: blabla

2 spel: blabla

3 spel:blabla

7. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    1- halo- speel ik al een jaar en zal wel 2 jaar worden tot deel 2 uitkomt, omdat hij zo funkin goed is...
    2- eeehm, moto gp 1, heb ik net nieuw, rijd lekker, alleen jammer dat er geen ducati motoren zijn, dan maar deeltje 2 kopen
    3- splinter cell dan maar, laue gameplay, lekker pittig, kewle moves

8. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe maar 5 spellen :'-(
    Daar moet ik het nu maar even mee doen.. ik ga van de spellen die ik het meeste speel uit :

1- DOAX
    In het begin erg saai..Nu gewoon lekker onderuit potje
    volleyballen en dingen verzamelen. Altijd leuk als je je ff
    verveelt. En lekker makkelijk, ontspannen spelen.
    Gewoon al leuk om naar te kijken, alleen jammer dat die jungle
    zo spuuglelijk is.
    Er is eigenlijk geen moer aan, maar voor je het weet
    is het toch weer 3 uur later... Hoe doen ze dat toch?

2- Amped
    Lekker relaxed, speelt lekker soepel, ziet er goed uit,
    de berg afsjeezen op je eigen muziek, veel lol aan gehad.

3- DOA3
    Niet goed voor je met deze warmte. Lekker potje rammen
    (al lig ik vaak meer in een deuk) Ziet er mooi uit en speelt
    lekker. Spel voor als je het koud hebt.

(nr 4 en 5 : Halo en Rallisport challenge)

Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Als we het niet onderbouwen met argumenten zoals de topicstarter gaat deze thread snel dicht, laat het geen opsomtopic worden.

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    1 Halo
    2 DOA3
    3 PGR

11. darkmaster_85

darkmaster_85 ...

Leuk Bevonden:
    0
    1:confused:plintercell
    2:Tao Feng
    3:Fifa 2003

12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    @Wixx: niet zo dus.

Mijn top 3:
    1 Halo
    Heeft mooie graphics, heel goede gameplay maar heeft als grootste voordeel dat het door de geweldige multiplayer zwaar lang blijft boeien.

2 SC
    Duurt niet zo lang en de gameplay is niet zo afwisselend, maar de graphics zijn gewoon prachtig, het verhaal is boeiend en je voelt echt de spanning die sam zou voelen.

3 KFC
    mischien voor de meeste mensen een beetje een vreemde keus, maar de Ninja challenge is echt lachen en multiplayer is gewoon vette lol met zen 4an.

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    1: Halo
    Prachtige graphics, goede gameplay de multiplayerfuncties enz. Al is het niet echt origineel met die aliens het blijft toch het beste spel op de Xbox tot nu toe dankzij de dingen die ik net noemde. Ik wacht dus met veel smart op H2 :).

2: Burnout 2
    Ik heb het spel net en ben er helemaal weg van! Ook prachtige graphics goede gameplay en het vetste: de snelheid! Wat geeft het een kick om zo snel tussen alle auto's door te racen en te crashen! In het begin een beetje makkelijk maar daar kwam al snel verandering in toen ik verder kwam.. Ook leuk om met vrienden te racen. Jammer dat er geen tune mogelijkheden zijn maar het unlocken van de custom auto's maakt veel goed!

3: Splinter Cell
    Opnieuw prachtige graphics! Verhaal is ook goed opgebouwd, de controls zijn in het begin even wennen maar dit krijg je al snel onder de knie. Je moet wel veel geduld voor het spel hebben want de moeilijkheidsgraad ligt erg hoog. Van de ene kant is dit goed zodat je het niet binnen no-time uitspeeld en dan laat rotten in een hoekje maar van de andere kant laat je het misschien ook snel aan de kant liggen omdat je niet verder komt. Uiteraard ontbreekt de multiplayer en is de replaywaarde laag. Maar de orginaliteit en graphics werpen deze minpunten in een hoekje en maakt deze game een top game!

14. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ok iedereen het goede voorbeeld van Balleknieper volgen en de thread blijft open. :)
    *steekt duim op naar balleknieper*

1: Halo.
    Eigenlijk moet het zijn Halo + de boekenreeks, damn wat wordt het spel cool als je TFoR hebt gelezen.

2: Splinter Cell
    Vette game, dik sneaken, jammer van de soms vage hitboxen.

3: Sega Gt
    Game waar ik toch redelijk lang mee bezig ben geweest. Ook leuk om met een 'alternatieve' wagen tegen dikke racemonsters te gaan karren en dan winnen :)

15. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo
    geweldige sfeer
    2. splinter cell
    graphics nog niet geevenaard
    3. amped
    nog steeds goed te spelen.(ook goeie sfeer)

16. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo

2. Enter the Matrix (had dit spel een betere mp mode was het nr.1)

3. Moto GP

17. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat weer de verkeerde kant op met de thread.

Heb pas 4 games.:'-( :'-(

1:Hitman II Leuke first person shooter, ook mooie grapics etc, en speel hem elke dag nog minstens 2 a 3 uur.

2:Blood omen II Klinkt mssn raar, maar is altijd nog ff leuk om mensen te slachten.8)
    Dit is dan ook een van mijn favo games(heb wel meerdere games gespeeld hoor, dus meer als 4 van mezelf)

3:Dead or alive 3 Mooie grapics speel het lke dag nog wel 2 a 3 uur, en het speeld wel lkkr vind ik.

18. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog niet zoveel game som uit te kiezen ...maar dit is mijn top drie..

1:MOTO gp2: die graphics, dat geluid, die snelheid...kortom egt geweldig. Heb hem net een week en nu al urenlang speelplezier van gehad.

2:Racing evoluzione: Wederom die graphics egt geweldig mooi, en dan het feit dat je zowat wortdt gedwongen om door te racen om zo nieuwe autos te kunnen produceren in je fabriek....je blijft gewoon doorspelen....geweldige game

3: Collin mcrea 3.0: met een vaart van 200km/h doo rde bossen van finland die adrenaline die kick..en ook hier weer die geweldige graphics en die snelheid....SUPER

19. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    1. SC: ik ben altijd al een fan geweest van stealth enzo en deze game heeft het gewoon allemaal prachtig uitgewerkt.
    2. PSO: ik ben ook RPG fan en deze game is gewoon fantastisch het hele ruilgedoe en samen door de area's heen geloop op live is gewoon een fantastische ervaring.
    3. GR: er hoort gewoon een echte FPS in mijn top 3 en dat is dan toch GR want je bent wel ff bezig voor je alle 50 tasks hebt gedaan en dan is er live nog. dat is gewoon geweldig. in gave levels spelen en als je no respawns aan zet is het helemaal adraline verhogent

20. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    1: Enter the Matrix:
    Je bent gewoon ontzettend lang bezig om alle 4000 ( ! ) moves onder de knie te krijgen ! Jammer alleen van de multiplayer

2: DOA3:
    Gewoon mooie graphics, vloeiende bewegingen en vette moves !

3: Unreal Championship:
    Prachtige graphics, vette wapens en dijk van een online ervaring op Live!

Deel Deze Pagina