Hey people...ik kom er net achter dat de joypad die ik by myn reward pack heb gekregen, het niet goed doet....de directional pad gaat wel fantastisch naar boven, naar beneden is ook prima en schitterend naar rechts.......maar naar links gaat uitermate moeizaam...wat dus erg veel problemen geeft met games als dead or alive... Ik kom er nu pas achter omdat ik eigenlyk die joypad byna nooit gebruikt hebt....behalve met halo deathmatch tegen myn gf, maar dan gebruik je die dirctional pad niet....dus het valt me nu pas op... Dus ik zit met een kapotte joypad....moet ik daarvoor de xboxservice lyn bellen en wat is het nummer?
thanks for the info, peeps. Ik heb ze net ff gemailed en anders bel ik ze morgen nog wel f persoonlyk...hoop dat het goedkomt... Echt raar man...ik dacht gewoon dat myn Gf slecht was in Dead or Alive toen ik tegen haar speelde, maar kwam dus door de joypad
over de games kan je wel bellen maar over de joypad doen M$ niet aan mee omdat ze denken dat je de oude joypad aan hun weer geeft en de nieuwe zelf houdt :r
Maar de oude joypad was ook nog nooit gebruikt voor ik de reward pack kreeg, want ik heb pas 2 games....diegene die in de reward pack zaten ....dus beide waren nog nieuw en nooit gebruikt, maar die 2de die by rewardpack zat gewoon pas aangesloten toen me GF langskwam...
GF = schepsel dat als het je GF is volgens jouw de mooiste vormen heeft, een eigen tot jouw aansprekend karakter, kost je een hoop geld, zuipen met je vrienden totdat je kruipend naar huis gaat is er niet meer bij en ga zo nog maar ff door. Moet wel duidelijk zijn toch? Misschien toch nog een hint; ze kunnen ook heel lief zijn en je het nodige plezier geven .
En ja, dat was inderdaad een stomme vraag Anyway...zojuist de serviceline gebeld....kreeg een ier aan de lyn die ging spellen en meteen begon de letter 'ór' Ik ongeveer 6 keer: huh!?!? 'ör'...like in Richard! 'Oowwwww...ARRRR!!!' 'yeah sorry....I'm from Ireland.. ' ]:- Maar ik moet de joypad opsturen naar Duitsland (was echt lachen joh...dat adres spellen...geez...) en dan kyken ze daar of er iets mis mee is, en wat er dan mis mee is...en dan sturen ze óf een nieuwe, of ze maken hem... Weet iemand hoeveel dat kost, zo'n pakketje naar Duitsland?
hahahaha...sorrieeeeeeee Is aangeleerd uit myn IRC tyd...typt veel sneller en relaxter.... Steeds die I en dan die E intypen, als een simpele Y volstaat...dan kies ik uiteraard voor de simpele Y.... Het lykt een klein iets, maar als je na 20 jaar optelt hoevaak je toch 0.1 sec tydswinst hebt gemaakt.....nou....dat scheelt écht hoor