"Joystick consoles", nieuwe trend?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pacboyslim, 19 feb 2004.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Laatste tijd zie ik overal van die "spelcomputers" met een paar ingebouwde spellen (in de vorm van een controller) die je op je tv kan aansluiten waarmee je "klassieke" spellen kan spelen.

Leuk dacht ik, toen ik die van Atari zag, die ga ik halen. Alleen nu blijkt dat elk merk zo'n ding heeft of er mee komt...

Van Sega komt er de "Sega Genesis Multi Game Unit" (met in ieder geval Sonic the Hedgehog) door Radica Games
    Capcom komt met zo'n ding met: Megaman, Gun Smoke, Ghosts 'N Goblins, 1942 en Side Arms. Door: jakks games
    Midway en EA schijnen ook zo'n ding te hebben of er mee te komen...
    Namco:
    [​IMG] [​IMG]
    Atari:
    [​IMG] [​IMG]

Wat ik me afvraag...
    Omdat hier op dit forum de ECHTE gamers zitten. Wat vinden jullie van deze dingen??? Wie gaat er een kopen (of heeft er al een)? Welke ga je kopen en waarom precies die...?

Of waarom ga je 't absoluut niet kopen...(en dan bedoel ik niet omdat je al een Xbox hebt).;)

Edit: Bij Jakks hebben ze ook:

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kortgeleden de atari joystick/console gekocht, puur uit nostalgie en eigenlijk ook gewoon voor de heb enzo, staan toch games op waar mijn gameliefde mee begonnen is (toch 20 jaar geleden ofzo :D )

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hier wordt ik nu weer helemaal warm van :)

Ik kan niet wachten op zo'n joystick met sonic errin die moet ik gewoon hebben..

en natuurlijk die Atari stick, krijg je gewoon nostalgische traantjes van !! gaaf spul

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet.. 't Is iig niet echt wat voor mij, dit is meer iets voor mijn petit zusjes & m'n ouwe heer die totaal geen game-ervaring heeft :)
    Zelf ben ik niet van plan zo'n ding te kopen.

Dit doet me trouwens denken aan die crappy tell sell uitzending waar ze ook zo'n soortgelijk geval proberen te verpatsen. Dat weif helemaal enthousiast wanneer die man alleen zijn poppetje beweegt, en lol dat ze hebben.. :confused: Amusant :+

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    als die van sega uitkomt koop ik hem gelijk...:eek:... :d sonic:cool:

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Controller lijkt me toch wat logischer om mee te spelen. Zo'n joystick gebruik je alleen maar bij vliegspellen, en aangezien ik die niet heb, hoef ik geen joystick.

7. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    gare troep als je klasieke games wil spelen download dan gewoon een emulator

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    jezus, reageer dan niet..

9. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol nee jij voegt wat toe

Deel Deze Pagina