als ik in windows 98 op een jpg, gif of andere plaatje klik krijg ik een foutmelding dat real one player niet gevonden is. dat programma heb ik verwijdert omdat te lang duurt om op te starten. windows XP heeft zo'n picture viewer. zoiets wil ik dus ook op mn win98. het moet snel zijn en mogelijkheden zoals verkleinen, inzoomen hoeft niet. gewoon snel een plaatje kijken. weet iemand zo'n programma
Ik zou persoonlijk voor Irfanview gaan! Een klein programmaatje waarmee je alle plaatjes en bijna alle geluids- en videobestanden kunt openen. Het start snel op en is zeer gemakkelijk in het gebruik. LINK
ACDSee gebruik ik ook, echt een fijn proggie voor het bekijken van allerlei soorten afbeeldingen. Als je die installeert opent ie voortaan alle afbeeldingsformaten met dat programma, dus ben je gelijk van die foutmelding af
weet iemand misschien ook een programma waar je net als een photo album je photos fast kunt bekijken?? ik werk met photoshop 8 op me win2k pc en je kan niet alles in een keer viewen
ACDsee heeft meer mogelijkheden, Irfan start sneller op.ik heb niet zo veel geheugen dus ik ga voor Irfan.
@ Darko: Kan ook met Irfanview. Druk gewoon 1x op enter zodate de afbeelding in een volledig weergegeven wordt en dan op spatie om naar de volgende afbeelding te gaan. Met Escape kun je de afbeelding weer verkleinen en door nog een keer op Escape te drukken sluit je het programma af...