1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

JSFR help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maradona10, 7 dec 2002.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze vraag al links en rechts gezien, maar ben nog niet tot een duidelijke oplossing gekomen. Ik vind de laatste graffitysoul niet in 99th street. Diegene die kort bij het Skyscraper District ligt. Wat moet ik daar nou doen? Ik zie hem nergens namelijk. Ook heb ik gezien dat je die special challenge moet doen(gates grind). Hangt dit met elkaar samen? Ik kom er niet echt uit.

    Gr. Alex.
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gates grind is het dus niet, heb ik net gedaan. Iemand een tip?
     
  3. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt dat figuurtje die kan ik ook niet vinden dat zilvere poppetje. hij zit ergens boven op het gebouw
     
  4. brainlessx

    brainlessx Xbox gamer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je voor zilver poppetje ?
    Bedoel je die gast met die staart ?
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel gewoon die graffity soul, die ergens bovenop ligt.
    Weet geen manier om daar op te komen.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgensmij bedoel je die op het plein in het midden. Daar aan de rand op een van die gebouwen. Ik ben toen helemaal naar de top gegaan van die toren in het midden. En vandaaruit ben ik naar beneden gesprongen met een boost. Soms heb je geluk als er van de top een rail gaat recht naar die Graffiti Soul.
     
  7. brainlessx

    brainlessx Xbox gamer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies zo doe ik dat ook....
    Ik heb de game al uitgespeeld :)
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gewoon de eindbaas verslagen? Of heb je ook ieder karakter, iedere graffitit soul etc.?
     
  9. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus dat ik heb wel overal graffiti dingen gedaan en als ik dan naar de garage wil heb ik die cobs verslagen maar ik krijg geen volgend level wat moet ik nog meer doen in 99 street???
     
  10. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de graffity soul eindelijk gevonden. Vraag me niet hoe precies. Gewoon een kwestie van overspringen van rails op rails toen op een plafond, en dan is daar zo'n rails die stijl omhoog gaat en dan achteruit eraf springen.
     
  11. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus dat ik heb wel overal graffiti dingen gedaan en als ik dan naar de garage wil heb ik die cobs verslagen maar ik krijg geen volgend level wat moet ik nog meer doen in 99 street???
     
  12. brainlessx

    brainlessx Xbox gamer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al baseball gedaan of hoe dat spel ook mag heten.
     
  13. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    baseball?? nee waar met dat dan in 99 street
     
  14. brainlessx

    brainlessx Xbox gamer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je geloof ik ook in 99th street doen... dat is in 1 van die zijpaden als je op dat plein bent met die toren.

    Kijk hier ook even
     
  15. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu die politie verslagen en heb alles wat je moet graffitien gedaan heb alleen 1 zilverventje(rooie stip op de kaart) niet. maar in andere levels had ik hem ook niet wie kan mij helpen?????
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zilverventje(oranje stip)=graffity soul. Die van dit level heb ik hierboven beschreven. Tenminste als je die zoekt die in de buurt bij het skyscraper district.
     
  17. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle grafity souls en alles gespoten en nog heb ik nks. toen ik de laatste soul pakte kreeg ik ook geen berichtje ofzo. wat ik normaal wel krijg???
    wie weet wat ik nog meer moet doen????
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ga naar Roby, en doe de testrun mode. Je kan dan ieder karakter verdienen (zoals Immortals, Noise Tanks, Poisen Jam, Pots [dat is het hondje van de GG's]). Volgensmij moet er wel een filmpje komen. Als je de eindbaas hebt verslagen zegt Professor K dat de straten nog niet veilig zijn. En Combo zegt in je garage dat je alle graffitit souls moet gaan halen.
     

Deel Deze Pagina