ik heb het spel uitgespeelt en nou wil ik een jetranking op dogenza hill halen , alles lukt behalve het halen van een hoge score. WIE HELPT ME?
seg, kheb een vraagje, kkan da spel ni zo goe en krijg er gauw de zenuwe van, in rokkaku dai heights moet je een poision jam hale ofzoiets ? hoe? ik zie nergens waar ik heen kan nadat die vrouw de eerste keer weg is help meee
Er is een gebouwtje waar die vrouw (Ryth) opstaat. Als de poorten van dat gebouw dicht zijn moet je nog andere straten halen (start>r-knop> map van de stad kijk welke wijk erbij is gekomen en ga daar heen). Ryth is trouwens niet weg maar ergens anders heen gegaan.
Om die hoge score te halen moet je op een bonurail grinden, die vind je in dogenzaka hill in het begin. De linkse en Rechtse rails zijn bonusrails. Als je 500X ergens op het beeld ziet ben je op een bonusrail. Je moet nu de hele tijd op Y drukken (Niet achter elkaar, maar zo: Y, knop loslaten, Y, knop loslaten enz. Doe dit achter elkaar op dezelfde rail om de punten te halen. (Je moet het niet in 1 truukje doen)