1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Jsrf] Aaaargh!!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stijn, 26 jul 2002.

  1. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Jsrf Aaaargh!!!!!

    Er is een tag bij JSRF waar ik niet bij kan, in het riool, als je daar voor de tweede keer komt. Je gaat zeg maar eerst twee verdiepingen omhoog en dan is er een vierkante kamer met een stuk of drie tag-plekjes en een railing om een rondje te grinden. Een van die tags zit gewoon te hoog. De eerste keer als je in het riool komt is hier een graffiti soul. Je moet zeg maar eerst grinden over de railing en dan tegen de muur maar dat klereding zit gewoon veel te hoog. Weet iemand uberhaupt waar ik het over heb, en zo ja, help me please ?:'-( :'-(
     
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien iemand die JSRF heeft uitgespeeld en mij kan helpen? Er zijn een paar tags in het riool en een paar in een ander level waar ik niet bij kan. Het lijkt wel echt onmogelijk.

    Help pleaz.:'-( :'-(
     
  3. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het ook niet met 2x boosten???
    Moet lukken toch!!!
    Kan dat eigenlijk 2x boosten??? :confused:
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    is jsrf eigenlijk een leuk spel..... eb er goeie besprekingen van geleze, maar mijn buurke heeft dat, en van wat ik al gezien heb trekt da zohard op geen kl***te hé...... zo van die tekenfilm-stijl, en altijd mor wa grinde zonder fatsoenlijke trucs te doen.... mja, misschien hou'k gewoon NIE van zulk soort spelle, maar'k vroeg me toch af of't jsrf misschien leuker was dan op't eerste gezicht te zien ......
     
  5. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ervan houden..
    Probeer het bij je buurjongen dan weet je het...
     
  6. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een paar plekken waar je gewoon echt niet bij kan lijkt het wel.In dat riool is ook een hele hoge kamer met allemaal platformen, maar de eerste is gewoon vijftig meter hoog of zo en er is helemaal nergens iets waardoor je omhoog kan. Ik snap d'r geen moer van...Verder wel een leuk spel hoor.
     
  7. Dudeeee

    Dudeeee Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    riool? in welke chapter ben je dan?
     
  8. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al bijna uit. Weetikveel in welk chapter ik ben. Er is maar een riool. Eerst kom je er en moet je die schakelaars vinden. Dan speel je een paar andere levels, en dan is in elk level waar je geweest bent weer allemaal nieuwe grafitti om te zetten. Daarvan kan ik in dat riool bij een stuk of vijf niet en in een ander level ( dat met die grote electriciteitsmasten ) ook bij een paar niet en bij een grafittisoul niet. I do not snap....
     
  9. Dudeeee

    Dudeeee Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    oow, dus je hebt de imortals al verslagen............
    ik dacht je zit vast bij de eerste riool tegen die blauwe monsters ofzo.
     
  10. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen. Heb jij hem dan? En heb je hem uit?
     
  11. Dudeeee

    Dudeeee Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet, zit bij de imortals.......
     
  12. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels uit, en ik moet nu alleen nog veel van die street-challenges en 4 tags waar ik niet bij kan. Ik denk dat ik hem maar onderop de stapel leg.....:{ :{
     

Deel Deze Pagina