[jsrf] anyone?

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-box, 18 aug 2002.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kheb wat vraagjes maar heeft uberhaubt iemand die spel (bijna) uitgespeeld voordat ik hier een verhaal op hou terwijl niemand reageert.:+

2. extacy

extacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld!! :D (Na 22 uur ofzo, maar dat boeit niet)

3. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op 10 uur, in chapter 4. wel vet spel.

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je de Storyline of ook de Street Challenges en alles? Ik heb de Storyline uitgespeeld, maar de Street Challenges nog niet helemaal :eek:

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alleen de storielijn uit.

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    khad wat vraagjes over die opdrachten
    1. in 99 street moet je bepaalde gates grinden, waar zijn die?
    2. in shibuja(?) terminal moet je die platforms 13 keer hoe moet dat , mag je grinden tussen door?
    3. in het faraopark moet je iets om die pharao doen, wat?
    4. in een level (welke :confused: ) moet je op een kraan grinden en dan top,ground, top of zoiets, wat houd dat in?

dit is alles wat ik nog moet, niet dat ik het nie kan hoor=( maar ik vind de opdrachten onduidelijk;)
    voor iedere oplossingen wacht er een VETTE beloning:cool:

7. Sultan_of_Swing

Leuk Bevonden:
    1
    1: dat zijn de hekjes rond die vijver met die draak in het midden. Je moet ze allemaal grinden zonder op de grond te komen, dus de vijver rond door van hekje naar hekje te springen (is niet zo'n lastige).
    2: die is fucked up, heb em nog niet gecleared. Je moet echt een route uitstippelen via welke platforms je gaat springen, ik weet niet of je mag grinden (die platforms zijn de bushaltes)
    3: snap ik ook niet, ik heb al 1000 x die farao rond gegrind maar het is me nog niet gelukt (wat is volgens jou de farao? ik dacht dat ding in 't midden dat gaat ronddraaien en naar boven gaat)
    4: het level is kiaboga hill ofzo, je moet denk ik vanaf de bovenkant die kraan af grinden en dan aan de andere kant weer omhoog gaan

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor de tip sultan, het werkte idd. Ik heb zelf ook al twee opgelost. In shibuya met die platformen en de pharao.

Platformen is simpel. Al die oranje ‘hokjes; met groen bovenop gewoon op staan (alle 13 een keer), tussendoor mag je grinden. Route: eerst de 3 lange die parallel staan (laatste heeft een soort schans) dan via een grind naar een groepje platformen (4 lange en 3 kleine). Dan via een grind naar een groepje van 3 (3 middellange). Echt een stukje cake.:)

De farao is nog makkelijker. Het is idd die ronddraaiende figuur. Daaromheen staan van die blauwe ‘grindbuizen’ (3 na elkaar). Als je 2 keer een rondje hebt gegrind komt de gravitysoul te voorschijn.

Nu alleen nog de crane. Opdracht: overpass w/a crane, G, Ground=>Top=>Ground. Weet iemand dat dan heb je ALLES uitgespeeld, denk ik, hoop ik.
    :confused: :confused:

9. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds een paar tags zetten. Eentje in dat level met die grote hoogspanningsmasten boven de daken van zo'n krottenwijk (ben naam vergeten), en een paar in dat riool. De eerste kan ik niet goed uitleggen waar hij precies zit maar die in dat riool zitten als je op de kaart kijkt zeg maar in die "wolkenkrabber", die hele hoge smalle kamer drie verdiepingen of zo naar beneden. Dan kijk je omhoog en daar zie je roosters met tags. Hoe kun je daar in godsnaam omhoog ?

10. Sultan_of_Swing

Leuk Bevonden:
    1
    Shibuya terminal is me nu ook gelukt, bedankt voor de route. Bij die kraan moet je via de linkerrail omhoog, de gaps ontwijken, teruggrinden en dan je laten vallen, dan ga je naar beneden en heb je em gecleard.

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    tnx sultan. zal het proberen, dan heb ik het alles gecleared!:9

en voor stijn, in het riool bij die 'wolkenkrabber' moet je steeds een wallgrind doen dan kom je steeds hoger. erg frustrerend maar blijf oefenen:)

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkte!!! Kheb nu alles uitgespeeld, alle characters, alle gravity souls enz..
    Maar dur is geen einde……. Geen credits, geen extra's, geen filmpje niks. Of moet ik dan ergens heen. Weet iemand dat????

13. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks T-box, zal het maar es gaan proberen. Ik heb hier een guide van JSRF liggen en er staat niks in over wat je krijgt als je alles maar dan ook alles uit hebt. K'denk niks....:'-(

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    wat dom.. die combo blijft ook zegge dat we nog 'heel wat te doen hebben'.:mad:
    als je nog vragen hebt als je er ech nie uit komt stel ze :p

15. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog een tag als ik die in dat riool eenmaal gehaald heb maar da's heel moeilijk uit te leggen. In dat level met die hoogspanningsmasten waar je eerst tegen die helicopters moet vechten. Nevermind...

16. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    vrees niet te vragen of gij zult nooit overwinnen.........

17. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, er zit dus nog één tag op de plek achter die hoogspanningsmasten maar je ziet hem alleen op de kaart. Alle andere heb ik al dus het is moeilijk om uit te leggen welke ik nou precies nog moet.

18. Sultan_of_Swing

Leuk Bevonden:
    1
    wanneer krijg je nou die extra characters dan?

19. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    stijn volgens mij bedoel je die ene die heel laag zit, als het zo is kan ik het je wel uitlegge

sultan alle characters krijg je als je, na een level helemaal uitgespeeld te hebben, op alle onderdelen een 'jet' ranking krijgt.

20. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk, je grindt over die draden van die rechter mast naar de overkant. Dan is er een huisje waar zo'n stalen platform omheenloopt waar je met een wenteltrap op kunt. Op de kaart lijkt het of de tag in dat huisje zit maar als je eromheen loopt zie je gewoon niks. Ik weet wel dat je daaronder ook nog kan komen, die tags heb ik allemaal al gezet voor zover ik kan zien. T'is lastig...

Deel Deze Pagina