JSRF zal niet meer van de loopbanden rollen en de productie is daarmee gestopt. Een exacte reden voor het stilzetten van de productie hebben we niet maar we vermoeden dat de game toch niet zo goed verkoopt als verwacht (ondanks dat de game erg goed te pruimen is). Wie de game dus nog wil aanschaffen kan dus het beste maar zorgen dat hij/ zij zo snel mogelijk een exemplaar bemachtigd voordat ze overal uitverkocht zijn. Jet Set Radio Future, the sequel to Jet Grind Radio, is no longer being manufactured for distribution. The title will remain available in stores as long as copies are available, but no additional copies are planned to be made. Dit zegt overigens niet dat er geen vervolg op de game zal komen. Het zou stom zijn van Sega om de populaire serie stop te zetten en er niet meer mee verder te gaan. Ze moeten de game uiteraard niet gaan uitmelken maar daar kunnen we Sega wel op vertrouwen. bron http://www.dutchgaming.net/news.php3?select=1948 en staat ook op IGN
slimmer aanpak want zo gaan gelijk veel mensen het spel kopen en dan zegge ze zker '' Since the sales are going so good at the moment were planning to produce it again'':{ als dat gebeurd dan is het echt
Damn...ik wou eigenlyk wachten tot hy afgeprysd zou worden...ik zit te twyvelen of ik hem zal kopen of dat ik gewoon wacht op de herfst wanneer er een hele zooi nieuwe goeie games uitkomen...
Ok jongens mijn aanbod staat nog steeds!!! €5000,- .. Is te doen toch.... Moet je wel opschieten hé... Straks issie weggekaapt door die Xbox FREAK hier op de hoek.... Ik wil jullie ook nog een kans geven!!! Ok, ok.. €4999,99,- Omdat ik nog geen reacties had!!!