1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[JSRF] Golden Rhino's' graffiti

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 30 aug 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Na maanden stof te hebben gevangen heb ik nu eindelijk maar weer eens JSRF te voorschijn gehaald.
    Maargoed, nu is mijn graffiti overgespoten door de Golden Rhino's. Met zeg maar zo'n 'graffiti verboden' tekentje.

    Moet dit allemaal weer overgespoten worden (heeft het nut) of kan ik verder gaan met de verhaallijn (Yoyo redden)?
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan ik heb gewoon alles overgespoten dan kom je er vanzelf en zoveel werk is het niet :)
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Re: Re: [JSRF] Golden Rhino's' graffiti

    "...dan kom je er vanzelf...":confused:
    Wat bedoel je? Waar kom je vanzelf?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nope, dat is helemaal niet nodig. Het is wel leuk om nog iets te doen te hebben en dan heb je ook echt alles ondergespoten. Maar er is volgensmij wel wat Zero Beat graffiti (dat zijn zwart-witte rare tags) dat je moet spuiten, maar dat weet ik niet meer zeker. Iig de Golden Rhinos graffiti hoeft niet overgespoten te worden. Je kan gewoon verder gaan de verhaallijn volgens, pr. K zegt wel wat je moet doen.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok thnx, en nu ik toch bezig ben...
    In Shiblabla Terminal staan nu beren op me te schieten :confused:
    Kan ik die nog neerhalen ofzo? En why the hell staan er knuffelberen in een busstation op me te schieten?8)
     
  6. XeroZ

    XeroZ XboX Addict

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het een humoristisch kinderspel is en wat is er nou leuker en grappiger dan agresieve teddybeertjes :D
     
  7. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt irritant ja, het zijn van die gangsters met knuffelberenpakken aan. Ze zijn nog goed ook! |:-
    Als het goed is moet je die allemaal uitmoorden.:+
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Je hoeft ze niet uit te moorden, naar mijn weten kun je gewoon tegen ze aan 'boost dashen' zodat ze op de grond vallen.
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff, ik heb er geen aandacht aan besteed en ben nu net opgezogen door Gouji's toren. Blijkbaar hebben ze geen nut :p
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Schietende beren?! Dat is me niet eens opgevallen. :eek: Ik zou me moeten schamen, ik ben mijn sig onwaardig.:'-(
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, nog een domme vraag.

    Ik zat een beetje terug te neuzen in wat oude JSRF topics, en iedereen heeft het over chapters. Nou ik ben geen hoofdstukken tegengekomen:{

    Waar haalt men dit vandaan? Of komt het gewoon uit walktroughs ofzo?
     
  12. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou WEL gewoon alles doen (grafs. overspuiten enzo). Anders moet je dit toch later doen, nadat je de storyline hebt uitgespeeld.

    edit: Dit dus als je tenminste alle characters vrij wilt spelen.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Chapters zijn er wel. Als je je opslaat zie je je onderaan: Chapter 9 bijvoorbeeld. Iedere keer als je een filmpje krijgt waar prof. K vertelt vanuit zijn studio ben je een chapter verder gegaan.
     
  14. shumi

    shumi Guest


    je hebt het nu cker uitgespeeld. De verhaallijn tenminste?
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, ben nu bezig de tweede helft karakters te unlocken. Echt een toppe game, mensen die zeggen dat het een rotte kiddygame is weten niet waar ze het over hebben.

    Ik heb me echt kostelijk vermaakt!
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zat er over te denken om een Street Challenges faq te maken voor hier, maar ik weet niet of er hier nog genoeg interesse voor is.:eek: Tis niet wat je zegt een nieuwe game.|:-
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Joh, das toch allemaal op gamefaqs te vinden? En als men moeielijkheden heeft vragen ze het hier wel...
    Ik denk dat het wel verspilde moeite zou zijn:eek:

    edit: wat heeft dat trouwens te maken met mijn vorige post? :p
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dope idee, ben nu ook bezig met street challenges (heb Gouji en doom riders) Als je van plan bent door te gaan, wil ik best mee helpen. :D
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat wil je er dan inzetten? Bij elke stage hoe je precies moet rijden....:confused:
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Biscuitje, dat staat wel op gamefaqs. Maar ten eerste dat is engels (niet echt een groot probleem voor de meeste) en ten tweede als mensen dingen nog niet begrijpen kan je ze extra uitleg geven.
     

Deel Deze Pagina