[JSRF] Mijn suggestie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Legola5, 10 jan 2003.

1. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik snap niet wat er zo leuk aan dit spel is.
    Het heeft hele hoge cijfers gehaald (7,8,9) maar toch snap ik niet wat er leuk aan is?? Omdat SEGA het geproduceert heeft? De gameplay (vindt Ik) klote , de graphics hou ik niet van, ik vind het gewoon een klote spel! Misschien hou ik er gewoon niet van maar ik vin er totaal geen zak aan.. :mad:
    En als je op een reling val grind je gelijk, in 't echt toch ook niet altijd of wel soms?

Wat vinden jullie van 't spel..
    Is dit gewoon omdat ik niet van zulke spellen hou (wel van thps dus kan 't niet), wat vinden jullie ervan???

Laatst bewerkt: 10 jan 2003
  2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    1 van de betere games..
    Graphics vallen wel mee....

Gameplay ruled..

En het geluid is echt enorm cool..
    Die liedjes rulen echt ;)

3. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics echt geweldig
    de dialogen lekker japans en absurd
    ik heb het uitgespeeld (mbv walkthroughs)

MAAR ik vind het een dom spel, je kan er niet echt skills ontwikkelen (behalve met vaste tussenpozen op een knoppie drukken voor combo's - tja). de menu interface is schandalig en de objectives vrijwel altijd onduidelijk.

grafisch: 10
    gameplay: 6

p.s. uhmm legolas het spel heeft natuurlijk niets met thps te maken, het is gewoon een platformer

4. NehpetS

NehpetS Guest

Ik vind er ook geen reet aan....het is allemaal een beetje dom en doelloos....vind ik:{

5. crazysoldier

crazysoldier -

Leuk Bevonden:
    0
    idd zeer rommelig, en dat gelijk grinden is ook zeer irritant

6. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    zeker rommelig.. en vrij onlogisch als je grind grind je ontiegelijk lang je kan overal op grinden, als er een paal omhoog gaat naar een elektrischiteits kabel dan skate je gewoon omhoog, daar hou ik echt niet van

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb em ook een weekje geleden uitgespeeld, en ik vind et zeker een van de beste games die ik heb gespeeld. Ik vind de graphics juist erg cool gedaan, en precies goed voor de sfeer. Daarnaast vind ik de gameplay ook erg goed! Besturing is niks mis mee. Daarnaast vind ik het geluid ook super! De soundtrack past er perfect bij!

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    klopt maar als je het 20 uur hebt gespeeld wordt je wel 1 beetje gek van sommige liedjes.

9. killik

killik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet er gewoon van houden. Ik vind het de beste xbox game tot nu toe. Het is gewoon lekkere gameplay, boeien dat je omhoog kan grinden dat hoort er juist bij.

10. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 't echt een kut game.. ik had doa3 geruild voor sega-pack en het ging me alleen om sega gt dus ik was tevreden, maar ik d8 laat ik jsrf toch eens proberen 8)

ik vond 't echt saai en het verhaal interesseert me ook niet en dan die muziek :eek:

nee, niks voor mij.. :{

11. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat je leuk kan vinden aan de graphics (ieder zijn eigen mening) als je een xbox hebt verwacht je veel hogere kwaliteit dan zo'n japanse bullshit, gewoon een skate spel met de graphics van tony hawk, dan zal jsrf al weer leuker zijn. toen ik het kocht (de xbox) begon ik met sega gt 2002 en was blij dat ik xbox had, toen ik jsrf zag dacht ik 'Deze spel voor de Xbox, Huh?'. Nu ik Sega GT 2002 uitgespeeld heb heb ik niks meer aan sega pack behalve om lekker te blazen tegen elkaar met vrienden in sega gt 2002. toen ik jsrf zag wou ik gelijk al een nieuw spel kopen omdat ik de eerste keer dat ik jsrf al speelde er niks aan von :{

12. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ik had jsrf iets van 10 minuten gespeeld ofzo en dat zullen de enige 10 minuten in m'n leven zijn die ik aan dit spel besteed.. maar ja ieder z'n mening..

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Maar tog het is tog een best goede gamevoor minder dan 30 euro de single player is wel grappig maar makkelijk multiplayer is geen hhol aan die cartoon styl vind ik wel origineel en die muziek is ook ganstaah maar het is niet egt zown supper game maar voor minder dan 30 is ie egt wel goed

14. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    €30 is nog wel f 65,- vergeet dat niet toch niet niks
    je kan net zo goed 2e hands splinter cell kopen voor die prijs zonder beschadeging met boekje en doosje, ja toch.

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    kzeg tog minder dan 30 je kan jsrf niet voor meer aanbieden tog???

rond de 20 is tog een mooi bedrag voor dat spel vind ik!!!!
    maarja iedereen zun eigen mening

Ja ik weet het 20 euro is 44 gulden

16. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    :9 ja het is zeer goedkoop voor een xbox spel ( €70 pfff )
    Maar meer is het ook niet waard vin ik, daar heb je gelijk in maar toch dat geef ik er niet voor want het spel zuigt maar het is een leuk prijsje voor iemand die er weg van is

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    well...you know...that's just kinda like...your opinion man...

18. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [JSRF] Mijn suggestie

dat heb ik ook gezegt mijn mening, en ja ik kom niet eens het eerste level door |:-

19. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [JSRF] Mijn suggestie

:eek:! ik had na 17 uur de storyline uit, en daarna heb ik et nie meer gespeeld :)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een coole game, je bent nog wel ff bezig na het uitspelen( nieuwe characters halen , street challenges halen enz)

Deel Deze Pagina