JSRF music

Discussie in 'Algemeen' gestart door LYNX, 31 jan 2004.

1. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier waar je de volledige soundtrack van jetset radio future kan downloaden?

2. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet... maar iig, ik dacht dat deze vraag hier wel op z'n plaats was:

Wie kan mij een complete playlist van THPS 2 sturen? Of zet m in deze thread... dan heeft iedereen er wat aan ;).

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jet Set Radio Future had inderdaad coole muziek. In manual staan dacht ik alle nummers. Heb er alleen nog nooit een cd van gezien. Misschien dat een aantal losse nummers te vinden is.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Typ bij kazaa gewoon in "JSRF" ofzo en zet hem op "Autosearch" (volgensmij mij zit dit alleen in kazaa lite master). Maar laat hem dan héél lang doorzoeken, eerst vind hij niks, maar als je geduld hebt zou je hem helemaal kunnen vinden. Althans ik dan.

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb me de pleuris gezocht naar die nummers. Heb er 2 gevonden ooit...

die ene die zo gaat van: understand, understand, the power of love ofzoiets.

en die andere herkende ik niet :9

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb er een stk of 17, ik heb er een cd van gemaakt. Maar ze zijn idd moeilijk om te vinden.

7. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er ook een paar gedownload. meer kon ik er niet vinden. je kunt de volledige soundtrack vinden als je in je garage met robo praat. bij muziek staan alle nummers met hun schrijvers.

Jet Set Radio Future Sampler - The Concept Of Love -- Hideki Naganuma
    Jet Set Radio Future - Let Mom Sleep (No Sleep Mix)
    Jet Set Radio Future - Koto Stomp
    Jet Grind Radio - 03 - Hideki Naganuma - Let Mom Sleep
    Jet Grind (Set) Radio - Toronto - Electic Tooth Brush
    Jet Grind (Set) Radio - Hip Hop Hokkien

deze heb ik kunnen vinden op kazaa. misschien staan er nog wel meer op, maar die heb ik in ieder geval niet kunnen vinden. ik heb trouwens ook niet alle titels afgezocht.

Deel Deze Pagina