JSRF probleempjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door shumi, 25 sep 2003.

1. shumi

shumi Guest

Hallo, ik ben nu met JSRF alle poppetjes aan het halen en ik wou wat dingen weten.

Wat moet je doen bij de laatste shibuya terminal street challenge? Er staat iets van allemaal rare tekens en dan 13x ofzo.

En ook in Shibuya T. moet je een hoge score halen, waar hebben jullie die gehaald? Waar in dat level?

Wat zijn de gates of nogwat in 99 street waar je wat mee moet doen als street challenge?

Ik heb misschien nog wat vraagen maar die komen dan later wel.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    <raar teken> x 13 @ Shibuya terminal:
    Dat teken staat voor een overdekt "bushokje" zeg maar. Die staan naast de bussen en daar staan mensen onder. Als je via een rail omhoog grind kan je op bepaalde plekken eraf springen om bovenop zo'n ding te landen, je moet over ze allemaal heen skaten zonder de grond aan te raken. Je mag alleen grinden over een rail of op een busplatform staan (je mag op zo'n ding stil blijven staan om rond te kijken). Je mag ook geen platform 2 keer aanraken. Volg mijn rode lijn:

De cijfers zijn de bushokje, die andere "lijntjes" zeg maar, dat zijn rails waarover je moet grinden. Ik hoop dat je dit een beetje kan thuisplaatsen

100.000 points @ Shibuya Terminal: Vindt de rail met 500 punten en doe vanaf het begin tot het eind steeds truukjes met de Y, de rail met 500 punten is de rail waar Corn op dit plaatje over grind:

<raar teken> Grind-gedoe @ 99th Street:
    Je moet een rondje rond het plein grinden op de rail aan de buitenzijdes van die poortjes met de Japanse tekens erop. Er zitten soms gaten in, dan moet je op tijd springen. Begin bij de poort met hetzelfde teken als in het notebook, ga rechtsom (ik heb linksom nog nooit geprobeerd). En grind een rondje rond het plein over die rail totdat je weer bij hetzelfde poortje terugbent en je een graffiti soul laat verschijnen. Je mag de grond niet aanraken vanzelfsprekend.

heeerlijk als er weer eens mensen zijn met problemen in JSRF.8)

Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  3. shumi

shumi Guest

Dank u

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Luister, op het grote plein met die drakentoren zie je 4 'poorten'. En als je goed kijkt staan daar tekens op. Ga naar de poort waar het eerste teken v/d opdracht op staat (goed kijken, 2 tekens lijken op elkaar). Nu spring je op de bankjes rechts daarvan. Steeds over de gaten springen, totdat je weer terug bent bij de poort waar je vandaan kwam. Grind ervan af, en de challenge is klaar! Je moet er dan trouwens niet vanaf springen, dan werkt ie niet... daar kwam ik pas na 20x achter |:-

edit: Lol, The_Matrix had het antwoord van deze vraag net voor mij d'rbij ge-edit :'-(

Laatst bewerkt: 25 sep 2003

Deel Deze Pagina