Hoi Hoi Ik zit vast in het volgende level : rokkaku dai heights. ik zie een grote hal met een hek ervoor ik denk dat ik erin moet maar dat lukt me niet, ik heb ook in de engelse walktoughs gekeken maar daar wordt ik niet wijzer van. Please help me out
Waarschijnlijk ben je dan iets vergeten of je moet zit in de verkeerde gang te kijken. Via die facility kun je nl nog naar drie gedeeltes in het spel. 1 gang heeft een hekwerk met een opening boven, daar dien je overheen te springen door middel van handpalm-jump! Lukt wel. Succes
Oh, je bent al een beetje boven!? Dan zijn er zeker drie a vier verschillende gangen die je allemaal wel af moet gaan om de remotes te vinden die de deur open maken van de hideout. Goed zoeken daar boven, dan lukt ut je wel!
ik kan wel op het dak van de garage komen en de draaitrap maar een remote heb ik nog niet gezien hebben we het over hetzelfde level, ik kom daar binnen via een regenpijp dan moet je een graffiti zetten als save punt en dan moet je via een straatje naar boven waar ook een camper staat en dan kom je bij een garagedie dicht is volgens de map moet je nog hoger maar zie daar niets waar ik inkan
Ooooh, je bent daar! Dat is het level VOOR de sewage facility! Het hek daar is dicht omdat je nog niet alle immortal opdrachten hebt afgemaakt. Kijk wat levels terug op je map voor een blauwe spot of een stel tagspots. Als het goed is zegt professor K ook dat je de poort nog niet doormag waar de badguys doorhen zijn gegaan omdat je iets nog niet gedaan hebt!
IIg wat in mun vorige meeltje staat klopt wel, trust me Bij teamxbox was ook iemand met hetzelfde prob en die zei ook dat ie iets was vergeten. Als je nl klaar bent met alles van de immortals dan gaat het hek open!
Ja je moet idd eerst naar een andere stad... Als je daar klaar bent moet je teruggaan, en dan zie je die vale bende die je de hele game door ziet.. Zij gaan dan door de poort.. En that's all!!