Ik zit voor de 2e keer in Rokkaku Heigths na graffity te hebben gespoten in Hikage Street, maar heb een probleempje om verder te komen. Ik zie rechtsboven op de kaart een soul (oranje bolletje) staan, maar ik kan er niet bij. Ik weet dat het op het bovenste gedeelte van de R.Heights is maar ik kom er niet bij. Volgens mij zit de soul in een gebouw en/of achter een muur maar ik kan geen ingang vinden. Who knows the answer to my problem?...(Matrix??)
Ik weet niet precies waar Rokkaku Heigths helemaal is. Maar probeer een om een combo te maken van allemaal tricks. Of kijk anders op www.gamefaqs.com
Zohee, heel erg bedankt voor het compliment om mijn naam er bij te betrekken. Waar zit je precies? Ben je voorbij het huisje met de rails? Of ben je al bij dat kleine speeltuintje daarboven op de zelfde hoogte met de Soul. Als je daar al bent, moet je even op het plateautje naar de rand skaten. Daar zie je een telefoonlijn, grind daarop, spring op het einde naar de volgende telefoonlijn en zo draai je een rondje en kom je uiteindelijk aan de achterkant van die muur en daar zie je een fonteintje met de Soul erin. Of, er is daarboven nog een soul, dat is (ff moeilijk om uit te leggen). Dat is als je bij het beeld van Rokkaku Gouji naar boven via de borden gaat. Daar is een ruimte, met een trap in het midden (daarboven op die trap is een digitale klok aan de muur wil je zeker weten dat je goed zit). Daar kan je ook weer via telefoonpaal->reclameborden nog hoger gaan. Dat is een weg naar links die met een trap nar beneden gaat, onderweg op die trap zie je een kleine open ruimte rechts in de muur. Spring daarin en daar ligt er ook een. Als deze het niet zijn of je snapt het niet. Geef dan ff meer info.