zit vas met JSRF Ik weet alleen niet hoe dat level heet. ik kijk dadelijk wel ff, maar misschien kan ik het omschrijven: Het is het lavel naar de sewers, in dit level heb je twee van die electriciteits masten (hoogspenningsmasten) waar je overkunt crinden . ik heb nu dat level compleet en moet terug naar de sewers denk ik (want er staat geen andere uitgang op de kaart). Nou is het probleem dat ik die uitgang niet kan vinden. Kan iemand het proberen te omschrijven hoe ik daar kom? BTW: ik geloof dat dat level rakukko heights heet, maar weet niet zeker.
Re: zit vas met JSRF je moet inderdaad de sewers in.. maar alleen als je de 3 zusjes al verslagen hebt.. geloof dat dat in 99th street is ofzo.. die geven je dan een hint waar je heen moet.. en dat is het riool in.. weet niet precies de namen.. heb het net zelf een week geleden gespeeld ofzo
99nth street is het zekersweten niet hoor, dat is dat chinalevel. Ik bedoel dat level met al die daken, waar je ook dat blonde grietje unlockt, met die hoogspannings palen
ik geloof dat jij niet echt snapt welk level ik bedoel, er is namelijk nog een level met een krotten wijk ,en die is erg makkelijk dit is dfat level met die 3 helikopters enzo, beetje moeilijk uitteleggen
Hey, ik kan je wel helpen! Je zit nu in Rokakku Dai-heights en je hebt de helicopters verslagen EN alles getaged? Dan is de uitgang naar het sewer level net na de masten als je je naar beneden laat vallen. De buis zit beneden bij een trap in de schaduw, beetje moeilijk te zien. Zodra je het level verlaat zou de DJ je wel vertellen waar je naar toe moet. Zo niet, dan moet je even kijken welk veld er op de plattegrond nog open staat. Grote kans dat je nog wat grafitti van de immortals moet 'wegspuiten'! Succes!