map druk op 'start' voor een map van het level waar je bent. als je daarna op de linker (of rechter) trigger druk zie je een map van alle levels bij elkaar, dan kan je zien hoe je bij chuo street komt. een hele andere vraag: hoe kan je het spel onderbreken om een vorige save te laden. ik kom er niet uit... behalve door me steeds in een afgrond te storten zie ik geen andere manier...
is jsrf het waard om te kopen; koop je daar een xbox voor?? ( ik heb er al wel een ) maar ik moet kiezen uit jsrf of uit DOA3 halo heb ik uitgespeeld en word ook wel saai
Het ligt eraan, als je veel multiplayert en van fighting games houdt, moet je doa3 kopen. Voor de meer singleplayer ervaring, koop dan jsrf!
Als je Halo saai vind worden zou ik niet voor DOA3 gaan. Is gewoon beat em up game. Wel een supertoffe maar 't is niet meer als dat. JSRF heb ik nooit gespeeld, zou dus niet weten of je daar veel saaie stukken in hebt.
JSRF Is in 1 woord de bomb!! ik ben al een heel eind yoyo is nu kwijt maar heb hem bijna weer terug Maar volgens mij is dit spel ook superlang ben nu al tijdje bezig en ben pas bijna op de helft. Frank
Hey Danny kerel let ff op wat ik je nu ga vertellen :r Start een multiplayer game op en wacht tot je characters kan kiezen. Dan zie je een boel vraagtekens en een paar ventjes die je geunlocked hebt. Nou dan heb ik bijna de helft van de ventjes die daar staan en daarom vind ik dat ik op de helft ben snap je heheheh Frank-