hallo! kan iemand mij misschien verder helpen met JSRF? ik zit in chuo street en moet nog 1 tag zetten en 2 graffiti souls halen. bij dat stuk waar je over water heen moet springen, zo'n 3 keer, dan heb je daar rechts een zelfde stukje parallel aan de normale route. je kan vanuit first person view, net voordat je over het water springt, rechts ook de tag zien waar je moet sprayen, maar ik heb geen idee hoe ik er bij moet komen. als je 1x over water springt en je kijkt rechts dan zie je ook dat het water ophoudt en dat daar een graffiti soul ligt. maar daar kan ik maar niet bijkomen... is er iemand die me misschien kan vertellen hoe ik daar kom?! de 2e graffiti soul waar ik niet bij kom ligt op een soort afdakje links naast het hoge gebouw waar je in kan skaten (en dan ga je door een ruit en kan je over kabels grinden). je kan ernaast op een rail grinden, maar vanaf daar erop springen wil mij niet lukken... ik hoop op een reactie, ik zou het spel nou wel eens een keer uit willen spelen alvast bedankt!!
A.) Als je net op de rand staat voor het water. Ik weet niet meer bij welke van de 2 dit precies is. Maar als je dan in first person view naar onder-rechts kijkt. Moet je ergens een platform zien waar je naartoe kan springen en als je daar niet bij kan, moet je een boost gebruiken en springen. B.) Op dat plein zijn 2 hoge torens. De een kan je aan de voorkant inrijden en dan kom je er idd door de ruit aan de andere kant uit. Maar die moet je niet hebben. De toren ernaast heeft een trap een de zijkant waarmee je omhoog kan. Daarmee moet je naar het dak gaan en vanaf daar een boost doen en springen richting dat afdakje met die Graffiti Soul.