hey ik heb de sega pack gekocht maar ik weet niet hoe je in jsrf je eigen soundtrack aan kan zetten (dat kon toch) dussss kan iemand mij helpen (jaja en ik heb ook al de zoek functie gebruikt op het forum)
Is da eigenlijk een beetje vet spel??? Ik heb de demo gespeeld en vond het wel cool, maar ik kan me indenken dat het een beetje eentonig wordt.
Ja die is echt lelijk gek. Ik vind het zo ruk dat ik m'n Xbox al bijna uitzet bij het begin van dat lied.
ik vind et een beetje vaag heb et gespeeld bij een vriend vind het neit zo een heftig spel maar weet niet of het verder leuk is
Geweldige muziek. Zeker dat ene nummer met dat krijsend wijf. Geweldig .. :r Ik wou dat ik die kon sprayen Ach jah .. effe door heen bijten mensen ]:- want het is echt een zeer strak spel!
het lijkt me wel een leuk spel en ik wou hem eigenlijk ook kopen toen ik een xbox kocht maarja ik had halo en RSC en toen is het er niet meer van gekomen. ik heb nu deathrow en wacht op morrowind dus heeft het wel zin om hem nog te kopen (desnoods tweedehands). is het een beetje lang speelbaar want dat wil ik eigenlijk wel hebben voor dat geld van zo'n spel. veel te duur. zeg even wat jullie ervan denken.
In het begin is ie nog redelijk makkelijk, maar hij wordt toch vrij pittig. Hij is ook veel groter dan je eerst zou denken. Lang speelbaar dus.
haha en je eerste indruk is: WTF is dit voor spel? haha dat was mijn indruk maar ik ben nu echt verslaafd (vraag maar aan angelfire) .. elke dag JSRF .. moet uitspelen
Ik zit btw ongelooflijk vast bij stage 6-7 Als je een toren grind ,(zo'n bruine toren die in die wijk van de slobbenwijk staat .. voor naar The Sewer Facilitie te gaan, hoe zorg je ervoor dat tie geen achterwaartse salto maakt? Want ik moet op het puntje van die toren naar een ventje maar elke keer op het hoogste punt maakt tie een salto ... help