Ik zag tot me grote verbazing dat de demo van juiced al te downloaden is sinds vandaag(pc demo voor de mensen....) Gelijk even gedownload alleen me pc is er iets te traag voor. Je kan hem downloaden via gamershell.com
ben echt heeeeeel erg benieuwd naar hoe deze game word... Ik vond nfs: underground al vet en dit wordt gewoon nog uitgebreider!!
ah jezus christus.. Ik heb nog nooit zo'n vette klote demo gezien!!! De wagens zien er gaaf uit en het rijd ook best goed maar dat geluid...god dat geluid is vet!!!! Het is echt ongelofelijk hoe gaaf dat geluid is. Jammer genoeg is de demo zelf kut! je kan nergens de controls vinden waardoor je dus niet weet hoe je je nos kan gebruiken en het kostte me al 10 minuten voordat ik erachter kwam dat de handrem onder b zit. Ook erg leuk is het dat je niet achteruit kan rijden dus elke keer als je met je neus frontaal tegen de stoep staat zul je moeten resetten. Ook is het erg grappig gevonden om de quite knop uit te schakelen
Wat een kut game. Het enigste dat er mooi uit ziet is de auto. Echt fantastisch, voor de rest speelt het voor geen meter. Als je accelereert en je stuurt spint je auto, als je redelijk hard rijd en je wilt een bocht maken spint je auto ook. Het geluid dat eruit komt is 1 of ander kattengejank. Nee, als ik dan kan kiezen heb ik zoals het er nu naaruit ziet liever NFS:U. Ahoewel, bij deze game kun je wel een beetje schade krijgen. Toen ik het spel opstarte zag het er al slecht uit, lage resolutie opstartscherm met mooie blokjes e.d. (@ 1024*876 32 bit Alliasing 2). Nee dit is niks voor mij, het is dan wel een demo, en hoop dat ze het echte spel pas in oktober ofzo uit gaan brengen, want zo kan het niet !
Jonge, dit is ook een realistisch spel je moet dus zelf iets doen. NFSU is arcade van de hoogste plank je hoeft niet 1ns te remmen Dit is zoals Boris op GK al zei "De Grand Turismo van het streetracen" En daar komt bij dat dit spel nog lang niet uit is en dat is daarom ook wel te zien..
Mooie demo, Not , Ik kom er niet eens in. Zodra ik het spel probeer te starten kom ik in de configurator en er staat alleen me videokaart (Geforce 3 ) en verder is alles leeg. En starten van het spel lukt niet eens
Ff de Besturing.. Ingame: Pijltjes = Racen Spatie = Achteruit kijken Rechts Control = Nitro B = Handrem R = Reset End = Achteruit Menu: Bij Auto Selecteren Page Down voor Auto Mod en Pijltje naar beneden voor andere kleur. Dat was et wel zo'n beetje, echt vette car mods
Dat heb ik ook. Alleen dan met m'n geforce 4 488 go(laptop) Ik denk dat onze videokaarten niet ondersteund worden.. of iig de drivers niet.
Ik heb ook een G Force en hij doet et perfect... GeForce MX5600 256 MB geloof ik..geen id waar het voor staat maar et klinkt wel groot
Ja maar die is al wat nieuwer Mijn videokaart is speciaal.. in negatieve zin want er zijn geen nieuwe drivers voor. Een geforce 3 is ook al oud en weet niet of die wel ondersteund word. Mja Cypher kan proberen nieuwe drivers te installeren misschien dat dat helpt
en end is achteruit. heeft iemand anders trouwens het probleem dat quit demo niet werkt, en dat je quit in het hoofdmenu niet kunt kiezen? rechter control doet trouwens geen flikker bij mij..