Juiced vs NFSU 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 13 nov 2004.

  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat deze al bestaat maar de andere is een beetje veroudert, dus vandaar. Ik denk dat juiced veel beter is, omdat:

    1 NFSU 2 gaat alleen maar om gas geven en je kan hele races rijden zonder te remmen!

    2 Dat tunen is echt heel erg overdreven bij NFSU 2, je auto ligt gewoon op de grond. Bij juiced blijft het tenminste nog een beetje realistisch.

    Hoe denken jullie erover?
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    1 bij nfsu2 als je daar nu steeds gas geeft lig je zo achter
    2 bij nfsu2 is het tunen heel anders dan je denkt, je KAN je auto op de grond laten liggen voor beter weg ligging maar dat wil nog niet zeggen dat je het doet.

    ik weet niet welke beter word, ik speel nu nfsu2 (bleh bleh nie mouwen over illegaal en shit) en ik ben er zeeer tevreden over.
    ik heb juiced demo gespeeld en vond het zuigend spelen, maar wie zegt dat juiced nog uit komt? wie weet...
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm

    Je kent er precies niet echt veel van maar heb je de filmpjes/pics van nfsu 2 al wel eens gezien?? Dat spel ruled gewoon!! ;)
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juiced al een paar weken?!? In het begin is het k*t omdat je nog geen onderdelen hebt voor je auto, totaal geen wegligging! Je kan trouwens ook vrienden bellen en dan uitdagen om hun auto te winnen en dan te verkopen.
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    NFSU 2: dat tunen kan je toch niet meer realistisch noemen.
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Mischien wel maar met realisme staat Juiced bovenaan.
    In NFSU 2 is het vooral tunen maar zelf vind ik dat totaal niet nodig. Het gaat gewoon om het racen. Klaar.:)
    @ Xboxmod: maak eens kennis met de edit knop. *wannabee mod mode uit*
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2004
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Juiced is kwa streetrace werk veel beter uitgewerkt. Je wedt om geld, en onder de races door, kan je nog weer wedden met 1 tegenstander, je kan gaan wedden op races waar je niet aan mee kan doen, je kan om auto's racen, etc.

    NFSU2 is meer op tunen gericht dan op streetracen, en alles daar om heen.
     
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt juiced nog uit dan?? maarja mij lijkt Juiced ook vetter, gewoon door het realisme enzo en om dat wat geertbargeman zegt:)
     
  9. 4pk

    4pk Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij Juiced is het wel realalistischer! je auto kan ook schade krijgen en je NOS kan gaan lekken ^^ als je te veel botst. maar dat tunen van NFSU is wel _O_ :9
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tunen bij juiced is ook redelijk afgewerkt, maar idd minder dan bij NFSU(2). Daarentegen is het racen vele malen beter uitgewerkt, en kan je idd schade oplopen (als is dat niet extreem veel) Je kan bijv. geen onderdelen van je auto rijden.
     
  11. xboxgamer2

    xboxgamer2 Box_menno

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie vergeten srs helemaal dat vind ik qua alle opzichten het beste
    het tunen is niet overdreven.het racen is echt goed veel beter dan de andere 2
    Behalve grafisch dan
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    SRS?? (:eek::eek:)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ja hij bedoelt Street Race Syndagate (als ik het zo goed schrijf)

    ook daar is al een demo van uit,heb van alle 3 nu een demo gedaan,
    en vind het heel spijtig maar Juiced zoals het in de demo was was echt zuigend en SRS ook (maar dat waren dus demo's) ben dan meer te spreken over de nieuwe NFSU2 ja al houd ik niet van die hele streetrace hype.

    doe mij maar FlatOut _O_ destruction derby her leeft
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Demo van juiced zoog erg hard ja. Maar de complete game is echt top.
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat NFSU2 beter wordt dan Juiced. Juiced komt namelijk pas volgend jaar uit, dus dan is de keuze zo gemaakt. Vind NFSU2 leuker dan Juiced omdat het slikke sfeertje er lekker inzit, en dat vond ik bij NFSU ook al vet.
    Juiced is wel een goed game, daar niet van, maar het spreekt mij gewoon minder aan dan NFSU2. Voor mij gaat NFSU2 dan ook dik roeleren.
    Als Juiced eerder was uitgekomen had ik er waarschijnlijk nog wel over nagedacht, maar dat mocht helaas niet zo wezen.
    :cool: Wacht op donderdag 18 november.:cool:
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tegen de tijd dat juiced in de winkels licht, kan je hem gewoon voor "erbij" kopen ;)
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk ook dat ik dat ga doen ja:)
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want juiced is voor 2005 doordat acclaim failliet is gegaan .en thq heeft het overgekocht. en da is geen slechte zet
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    oh oh oh wat kan ik me weer storen aan de mensen die hier serieus denken dat juiced een toffe game is.
    Als je van straatracing houd en van tuning dan moet je juiced niet hebben.
    Vertrouw mij maar.

    Ik heb zelf een mitsubishi eclipse 2.0 gst die redelijk is uitgebouwd met diverse mods.
    Invidea uitlaat, altezza lichtunit, aez velgen, grilletjes enz.
    Ik zeg dit dus effe zodat ik serieus genomen wordt.
    Ik weet dus iig hoe de sound van die auto's moet zijn en wat er te veranderen moet zijn aan de auto.
    Bij juiced is dat wat geluid betreft 0,00000 zo slecht.
    Stofzuiger geen toeren en gewoon diep droevig uitgewerkt.
    Het dragracen brengt een heel raar en nep snelheidsgevoel met zich mee en ik mis diverse mods zoals altezza lichtunits.

    Het is niet de eerste keer dat ik zoals oom al enkele andere ''echte carfreaks'' mensen probeert te waarschuwen voor deze zuigende game.

    En ja ik heb ook verstand van games mocht daar aan getwijfeld worden.
    NFS is ook niet perfect maar benadert het iig een stuk beter en de sound is iig dik in orde.
    Dat was het wel.

    Hopen dat thq er veel aan verandert wat juiced betrfet mischien wordt et dan nog wat!
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jij kijkt alleen naar het uiterlijk van de game! Ik heb ook gezegd, dat het tune gedeelte beter is bij NFSU(2). Komt het op racen aan, en het gevoel van streetracen, dan is juiced gewoon beter dan NFSU(2)
    edit: Nice auto heb je ;) show us some pics :9
     

Deel Deze Pagina