Ik heb hier thuis twee computers staan. Tot voor kort luisterde ik altijd Juize.fm op de computers, tot het moment dat de geluidskaart van de ene pc er mee ophield. De andere computer vertikte het op een gegeven moment ook om via www.juize.fm Juize af te spelen. Nu weet ik dat er een hoop internet-radio's via Windows Media Player te beluisteren zijn. Nu is mijn vraag dan ook: Kan ik op de pc waar nog wel geluid uit komt (maar geen Juize via de website afspeeld) Juize beluisteren via WMP? Zo ja, is ie terug te vinden onder internet-radio of moet ik deze zender handmatig zoeken? Bij voorbaat dank..
Ik denk dat je dan handmatig moet zoeken, als je gewoon de "code"' heb waar je hem normaal onder luisterd moet ie hem kunnen vinden. * ik denk echter dat je beter niet naar die zender kan luisteren als ik de site zo zie..
Maarre, ik heb bij het 'playertje' (die opent als je wil luisteren via de site) onder eigenschappen gekeken. Bij eigenschappen staat het volgende: - Locatie: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/juizefm_high.asp Moet ik dit in WMP ergens invullen?
Open WMP -> Ctrl+U -> ]http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/juizefm_high.asp (zonder ] voor, anders maakt het forum er automatisch een URL van) -> enter.
Werkt niet, geeft aan dat ie vanwege beschadigingen of andere redenen niet afspeelbaar is. Zou het neerkomen op dezelfde foutmelding als die van op de site?
En je hebt het niet geprobeerd via 'frequenties - afspelen in beste kwaliteit' (dan gaat hij namelijk automatisch naar WMP) (althans, bij mij). Anders weet ik het ook niet. Als je een draagbare radio hebt, of al een radio in de buurt van je PC hebt staan, kan je het ook via daar luisteren hoor
Je kan vanaf de site een .asp bestand downloaden, ik luister ook vaak Juize.fm via Windows Media Player
waar kan je de goede url's vinden van alle zenders op www.nederland.fm zodat je ze allemaal in WMP kan zette
bij www.startpagina.nl en dan ergens onderaan kan je een radio zender uitzoeken... maar daar staat ook bij kies je zender dan kan je de grootste zenders van nederland horen