Maken jullie hier nog een leuk verhaaltje van? Mij lijkt het in ieder geval leuk om ze aan te horen. *)
Ik verwacht niet dat er nog een verslag van komt, dus zou je aanraden om hier over Halo2 verder te gaan: link
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=55093 Ik heb hier een paar dagen terug precies dezelfde vraag gesteld...
ja, maar ik wilde even een duidelijk antwoord. Erg jammer dat er wel een verslag is gekomen van mechassault 2 maar niet van HET spel Halo 2. Maar ja, er zijn genoeg andere sites die het wel hebben. Deze kan nu trouwens wel dicht.
komt vanzelf, we hebben meer te doen you know, op het moemnet zijn er van mechassault 2 en unreal championship 2 verslagen, dussssss amuse yourself!
hmm misschien hebbe jullie ook nog een verslag van de eerste indruk van FinalFantasy V van de E3 3 jaar geleden??
Ik kan het je wel vertellen. Het is gewoon een uitbreiding van deel I waar het grootste minpunt, waardoor ik heel kwaad kan worden, de respawn plekken, uitgehaald zal worden. En je kan twee guns vasthouden, maar of dat zo vernieuwend is, nee.
nieuwe voertuigen, nieuwe levels, meer tactics, overweldigende singelplayer. perfecte gameplay. Het zal achteraf niet veel beter zijn dan halo 1 denk, maar het gaat cker vernieuwend worden.